Успішна сучасна школа – це затишна домівка, в якій народжуються яскраві думки і розквітають дитячі таланти.
І. Сучасне інформаційне суспільство становить перед школою завдання підготовити випускників здатних:
· Гнучко адаптуватися в мінливих життєвих ситуаціях, самостійно здобуваючи необхідні знання, уміло застосовуючи їх на практиці;
· Самостійно критично мислити, уміти бачити проблеми, що виникають в реальній дійсності і шукати шляхи їх раціонального вирішення;
· Бути комунікабельними, контактними, уміти працювати спільно в різних соціальних групах;
· Самостійно працювати над розвитком власного інтелекту, культурного рівня;
· Грамотно працювати з інформацією.
- Значення Інтернет-технологій. Використання Веб 2.0 як платформи
- Специфіку застосування інструментів Веб 2.0 для управління знаннями: розмовляючі плакати, презентації, виступи, повідомлення, проекти, дослідження, наукова діяльність, тощо
- Сутність спільної роботи з документами із застосуванням сервісів Веб2.0
- Основи роботи з медіа контентом. Створено медіа-колекцію:
- Засоби та механізми залучення користувачів до спільної роботи. Сприяти співпраці користувачів та коллег
- Кодекс етики соціальних мереж, основи нетикету. Використовувати соціальні мережі та блогосферу
- Основні засади створення колективного «наукового» розуму. Залучатися до спільної роботи в національних та міжнаціональних професійних спільнотах
- Орієнтири у побудові професійних компетенцій, Відповідний сучасний (міжнародний та вітчизняний) досвід в цій царині
На мою думку, мій сайт допоможе учителю та учням організувати сучасний урок в умовах проектно-технологічної діяльності, інтеграційного способу навчання інформатики з використанням елементів дистанційного навчання та різнорівневих диференційованих завдань.
ІІ. За інтеграційного способу навчання інформатики з використанням хмарних технологій, для досягнення мети уроку застосовують знання з різних предметів. При цьому активізується пізнавальна діяльність учнів, підвищується інтерес учнів до уроку, формуються навички самостійної, дослідницької та проектної діяльності, досягається певна виховна мета уроку.
Досвід показує, що інтеграційний спосіб навчання інформатики дає набагато кращий результат порівняно з традиційним її вивченням.
У вивченні інформатики можну умовно виділити такі
основні типи інтеграції:
- інтеграційні короткочасні фрагменти уроку;
- інтеграційні уроки;
- інтеграційні проекти.
На цьому уроці будуть застосовані інтеграційні моменти
На цьому уроці будуть фрагменти: української мови та літератури, музики, трудового навчання, художнього мистецтва
ІІІ. Велику роль в інтеграційному способі викладання інформатики відіграють інтеграційні проекти.
Саме в довготривалих інтеграційних проектах у повній мірі реалізується проектний метод, дослідницько-пошукова робота, учень привчається до творчої самостійної роботи.
Таким чином, можна сказати, що робота над загальношкільним проектом не тільки збагатила світогляд учнів, але й спонукала до пізнавальної діяльності, до згуртування колективу під час групової роботи, до розвитку розумової діяльності, до глибокого вивчення і застосування команд текстового редактора
IV. А основне, виховуємо вдумливе ставлення учнів до літературної спадщини генія нації Тараса Григоровича Шевченка. Це людина, яка завжди боролася за свої переконання, за можливість втілювати і творити думки за допомогою художнього слова та пензля, за права кріпосного народу та право носити горде ім’ям – українець! |