ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 1161-1170
    Сторінки: « 1 2 ... 115 116 117 118 119 ... 147 148 »

    Проектний метод навчання | Переглядів: 280 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.07.2017 | Коментарі (0)

    Представленные феномены помогут вам не только лучше понять, почему люди повторяют одни и те же глупости каждый день, но и самим стать лучше, рациональнее.

    Представленные ниже шесть психологических феноменов помогут вам не только лучше понять, почему люди повторяют одни и те же глупости каждый день, но и самим стать лучше, рациональнее.

    Эффект Прэтфелла

    Если вы несовершенны, люди будут любить вас больше. Когда мы хотим произвести на кого-то впечатление, то неизбежно выпячиваем наружу лучшие стороны своей личности. Оказывается, совершенно зря: исследования показывают, что демонстрация своей уязвимости и слабости, напротив, повышает уровень эмпатии к нам со стороны других людей. Чем больше у вас некритичных недостатков, тем лучше к вам будут относиться люди.

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 204 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.07.2017 | Коментарі (0)

    Сім основних стилів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей сприйняття інформації

    Інтегроване навчання | Переглядів: 295 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.07.2017 | Коментарі (0)

    Тести – один  із способів перевірки знань учнів. Дехто з учителів використовує готові, проте тут є ризик, що такі тести можуть потрапити до рук учнів заздалегідь, якщо збірник виданий та доступний у магазинах. Який вихід? Скласти тести самостійно, а допоможуть у цьому спеціальні програми. Дякуємо за підбірку одній з переможниць конкурсу «Умію вчити» Світлані Вікторівні ЗОЗУЛІ. 

    Детальніше: http://short.media/education/programi-dlia-stvorennia-testiv-pereviriaiemo-znannia-uchniv © short.media

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 753 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.07.2017 | Коментарі (0)

    Использование видео на уроке для развития критического мышления

    Превратите ваших учеников в «реактивных зрителей». Не останавливайтесь только на понимании содержания. Инициируйте обсуждение. Познакомьтесь с полезными видео-редакторами и предложите ученикам сделать свой проект.

    Розвиток критичного мислення | Переглядів: 1012 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.07.2017 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7