Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1151-1160 |
Сторінки: « 1 2 ... 114 115 116 117 118 ... 147 148 » |
Человеческий мозг — настоящее чудо. Он позволяет нам мыслить с невероятной скоростью, постоянно создает новые химические соединения, хранит огромное количество информации.
Но вот пять фактов об особенностях его работы, которые могут изменить вашу жизнь. О них рассказывает нейробиолог Джереми Беннетт.
1. Мозг не видит разницы между реальностью и воображением |
Ребенок видит, ощущает цветок, который хотелось бы назвать своим именем. Подходит к нему, протягивает ручку, смотрит на него, нюхает. Не срывает, наблюдает за цветком. А потом ощущение этого цветка (акцентирую – не цветок, а ощущение цветка) переносит в центр грудной клетки. Потом делает вдох-выдох.
|
Психологи провели ряд экспериментов и выяснили, что дети начинают лгать с целью получения выгоды к 3,5 годам.
Гейл Хейман (Gail Heyman) из Калифорнийского университета в Сан-Диего (США) и ее коллеги наблюдали за детьми в процессе игры. Юным участникам эксперимента предлагали на выбор два стаканчика, в одном из которых была спрятана конфета. Экспериментатор закрывал глаза, пока ребенок прятал конфету, а затем спрашивал, в каком из двух перевернутых стаканчиков она находится. Если ребенок говорил правду, то угощение получал взрослый, а чтобы конфету получил ребенок, ему нужно было обмануть экспериментатора.
|
Критичне мислення – це один з тих вражаючих термінів, над якими люди часто ламають голову. Чи є критичне мислення новим видом мислення? Які його особливості? Чи можуть батьки навчити своїх дітей критично мислити?
Критичне мислення – це, по суті, певний підхід до мислення; це набір навичок, який включає в себе використання різних способів розумової діяльності (операцій мислення), таких як аналіз і синтез, порівняння й абстрагування та інші, що застосовуються для формулювання обґрунтованих висновків та оцінок. |
Залучення педагогів до знання рідної культури, історії рідного міста, підвищення авторитету народознавчих засобів у становленні особистості дошкільника. |
Мнемотехніка (від грецької – пам’ять і мистецтво) – це спосіб покращення нової інформації шляхом утворення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних методів і прийомів.
«Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
Дай спробувати – і я зрозумію» |
Без тестів сьогодні не обходиться жоден викладач, будь то шкільний учитель чи професор. Вибір варіанту з декількох – не єдина можливість: в опитування можна вставляти картинки і відео, змінювати формати завдання майже до безкінечності. Ось декілька сервісів, які полегшать підготовку і проведення тестування. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|