Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1475 Показано матеріалів: 1081-1090 |
Сторінки: « 1 2 ... 107 108 109 110 111 ... 147 148 » |
Українська – мова багатогранна. Підрахувати точну кількість слів у ній неможливо, адже цей запас постійно зростає. Відомо лише, що на сьогодні у найповнішому Словнику української мови в 11-ти томах зафіксовано близько 134 тисяч слів. Однак, очевидно, це далеко не всі…
Українська мова має також велетенський багаж слів, котрі вживаються переважно в окремих районах, або ж поволі стають застарілими і в повсякденній розмові звучать все рідше. Мовознавці радять відновлювати вживання давніх українських слів і, тим самим, збагачувати мову.
Український контент пропонує невеличкий тест, щоб перевірити Ваші знання колоритних українських слів. Спілкуймося багатою солов’їною!
Червень 19th, 2017|Ідеї, Мова, Новини|21 Comments |
Поради про дбайливий підхід до виховання підлітків, основи якого закладаються в ранньому дитинстві |
Чтение вслух улучшает запоминание материала, утверждают психологи из канадского Университета Ватерлоо. Их исследование показало, что такой метод позволяет сохранить информацию в долговременной памяти. Речь и слух задействуют два канала восприятия, что оказывает наиболее благоприятный эффект на память.
PETER POWER / CONTRIBUTOR / GETTY IMAGES
В исследовании было проверено четыре метода изучения письменной информации: чтение вслух, чтение «про себя», прослушивание записи собственного голоса и прослушивание голоса постороннего. В эксперименте участвовало 95 человек. Лучше всего запомнили текст участники, читавшие его вслух. Следующий по эффективности метод — прослушивание своего голоса в записи. Ученые считают, что чтение вслух требует большей вовлеченности в процесс, а также делает запоминаемую информацию более личной. |
Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення. |
Фото kozakorium.com
Часто в поле зору потрапляють різноманітні статті із добірками каналів YouTube про науку.
Але, як правило, більшість із них присвячені російськомовним або, в кращому випадку, англомовним проектам.
Однак за останній час в україномовному сегменті найпопулярнішого відеохостингу світу почали з’являтися канали, що в цікавій формі доносять різноманітну наукову інформацію. |
Зважаючи на засилля російськомовного контенту у вітчизяному інформаційному просторі хочемо запропонувати Вам добірку каналів Ютуб, що озвучуються виключно українською мовою.
Вийшов не великий, але і не малий список. Канали представлені тут не структуровані, тобто не розподілені по певних групах. Однак, ми впевнені, що Ви обов'язково знайдете щось цікаве для себе.
Список каналів YouTube українською мовою: |
Інформаційний проект учнів 9 класу.
Інформаційні проекти Спрямовані на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів Потребують чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності.
|
Ухудшает или улучшает нашу память страсть к фотографированию всего вокруг?
(Фото: Maxpixel.freegreatpicture.com.)
‹›
Невозможно представить нашу сегодняшнюю жизнь без фотографий. Мы – пусть не все, но очень многие – делаем их каждый день, а фотокамера сейчас есть даже у относительно дешёвых телефонов. Развитие технологий сильно повлияло на то, для чего мы фотографируем и что потом делаем со снимками. Если раньше фотография служила в основном, чтобы запечатлевать не слишком частые значимые моменты, то сейчас она стала к тому же еще и средством общения: мы перебрасываемся фоточками в мессенджерах и постим их в социальных сетях, чтобы сообщить, что с нами происходит прямо сейчас.
Неудивительно, что эта всепоглощающая тенденция фотографировать все и вся привлекает внимание психологов и социологов. Не секрет, что у многих новейших технологий, которые уже успели стать для нас незаменимыми, есть «побочные эффекты», не обязательно вредные, но и не обязательно полезные. Например, благодаря интернету знания по существу все больше замещаются знаниями о том, где информацию можно быстро достать, то есть саму информацию мы не очень-то и запоминаем. По-научному это называется «когнитивная разгрузка» – мы не держим в голове то, что можно держать вне головы, и то, что интернет действительно располагает нашу память к лени, удалось подтвердить в специальных исследованиях.
|
4 кроки до перевернутого класу
Інтерес до «Перевернутого класу» постійно росте. Перенесення подачі теоретичного матеріалу за межі класної кімнати допомагає виділити більшу кількість часу на уроці для розвитку важливих в сучасному світі навичок - ведення дискусії, критичного мислення і створення власних проектів. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[237]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[191]
|
Методичні рекомендації
[62]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|