Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1081-1090 |
Сторінки: « 1 2 ... 107 108 109 110 111 ... 147 148 » |
Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення. |
Фото kozakorium.com
Часто в поле зору потрапляють різноманітні статті із добірками каналів YouTube про науку.
Але, як правило, більшість із них присвячені російськомовним або, в кращому випадку, англомовним проектам.
Однак за останній час в україномовному сегменті найпопулярнішого відеохостингу світу почали з’являтися канали, що в цікавій формі доносять різноманітну наукову інформацію. |
Зважаючи на засилля російськомовного контенту у вітчизяному інформаційному просторі хочемо запропонувати Вам добірку каналів Ютуб, що озвучуються виключно українською мовою.
Вийшов не великий, але і не малий список. Канали представлені тут не структуровані, тобто не розподілені по певних групах. Однак, ми впевнені, що Ви обов'язково знайдете щось цікаве для себе.
Список каналів YouTube українською мовою: |
Інформаційний проект учнів 9 класу.
Інформаційні проекти Спрямовані на збір інформації, її аналіз та узагальнення фактів Потребують чіткої структури, можливостей систематичної корекції під час проектної діяльності.
|
Ухудшает или улучшает нашу память страсть к фотографированию всего вокруг?
(Фото: Maxpixel.freegreatpicture.com.)
‹›
Невозможно представить нашу сегодняшнюю жизнь без фотографий. Мы – пусть не все, но очень многие – делаем их каждый день, а фотокамера сейчас есть даже у относительно дешёвых телефонов. Развитие технологий сильно повлияло на то, для чего мы фотографируем и что потом делаем со снимками. Если раньше фотография служила в основном, чтобы запечатлевать не слишком частые значимые моменты, то сейчас она стала к тому же еще и средством общения: мы перебрасываемся фоточками в мессенджерах и постим их в социальных сетях, чтобы сообщить, что с нами происходит прямо сейчас.
Неудивительно, что эта всепоглощающая тенденция фотографировать все и вся привлекает внимание психологов и социологов. Не секрет, что у многих новейших технологий, которые уже успели стать для нас незаменимыми, есть «побочные эффекты», не обязательно вредные, но и не обязательно полезные. Например, благодаря интернету знания по существу все больше замещаются знаниями о том, где информацию можно быстро достать, то есть саму информацию мы не очень-то и запоминаем. По-научному это называется «когнитивная разгрузка» – мы не держим в голове то, что можно держать вне головы, и то, что интернет действительно располагает нашу память к лени, удалось подтвердить в специальных исследованиях.
|
4 кроки до перевернутого класу
Інтерес до «Перевернутого класу» постійно росте. Перенесення подачі теоретичного матеріалу за межі класної кімнати допомагає виділити більшу кількість часу на уроці для розвитку важливих в сучасному світі навичок - ведення дискусії, критичного мислення і створення власних проектів. |
Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей учнів, підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність |
Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей учнів, підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність. |
Без тестів сьогодні не обходиться жоден викладач, будь то шкільний вчитель чи професор багатотисячного онлайн-курсу. Вибір варіанту з декількох - не єдина можливість: в опитування можна вставляти картинки та відео, змінювати формати завдання майже до безкінечності. Пропонуємо сім сервісів, що можуть полегшити підготовку і проведення тестування.
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|