Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У розділі матеріалів: 1472 Показано матеріалів: 1061-1070 |
Сторінки: « 1 2 ... 105 106 107 108 109 ... 147 148 » |
интересно и необычно. Предлагаем 12 упражнений на творческое мышление из книги «Рисовый штурм». Попробуйте выполнить задания вместе с ребенком. Интересно, кто из вас быстрее справится? Думайте над каждым вопросом минимум две минуты и не спешите заглядывать в ответы, которые вы найдете в конце статьи. |
В рамках исследования «Будущее трудоустройства» были опрошены руководители, занятые у более чем 350 работодателей в девяти отраслях в 15 крупнейших по размеру экономики странах мира. Цель опроса — спрогнозировать, в каком направлении технологические достижения подтолкнут развитие рынков труда. Вот 10 навыков, которые, по мнению опрошенных, будут наиболее востребованы к 2020 году.
10. Когнитивная гибкость
|
Інформатика. Навчальна програма для 10-11 класів
Астрономія. Навчальна програма для 10-11 класів
|
Двадцать восьмого октября отмечается Международный день анимации. «Вокруг света» предлагает вам вспомнить советские мультфильмы и попробовать узнать их в наших эмодзи-ребусах.
Ответ«Трое из Простоквашино»
|
Цю ілюзію винайшов японський психіатр Акіоші Кітаока. Він стверджує, що ілюзія нерухома для спокійних, врівноважених і відпочилих людей. Якщо ж ілюзія активно рухається, то вам потрібен відпочинок і сон протягом восьми годин. Ну, а якщо ця ілюзія рухається швидко, то ви терміново потребуєте відпочинку... в лікарні.
Тож перевіряємо себе, і якщо щось не так - починаємо відпочивати!:)
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|