Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 74 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Не лукавят ли учителя, обмениваясь способами заинтересовать класс? Может быть, заинтересовать на самом деле возможно не всех?
|
Швейцарская школа по качеству образования может дать фору финской. Об этом свидетельствуют впечатления Ирины Плыткевич, мамы двух детей, которые посещают швейцарскую школу. AdMe.ru делится с вами самыми интересными фактами.
|
Освітні експерти звертають увагу на те, що в сучасній освіті найслабшою ланкою є управління освітою
|
|
Короткометражный мультфильм «Alike» от двух испанских аниматоров Daniel Martínez Lara и Rafa Cano Méndez – о том, чему мы учим детей и на что они обречены, если идут исключительно «правильным» путем. Работа уже удостоена 64 наград по всему миру.
|
Совсем скоро у моей дочки пройдёт вступительное собеседование в первый класс обычной школы в спальном районе. А мама в Финляндии просто заполнит электронную заявку, и местная мэрия зарегистрирует её ребёнка в школу. На его обучение финское государство будет тратить от 7 тыс. евро в год. На обучение моей дочки украинское потратит от силы 400 евро. Если, конечно, она наберёт достаточно баллов, чтобы попасть в первый класс.
Заместитель директора киевской школы "Афины" Татьяна Швец, неделю изучавшая опыт финских школ в городе Вантаа (пригород Хельсинки), рассказала о том, почему так легко влюбиться в финскую систему образования и возможно ли её скопировать.
|
Лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман сформулював алгоритм навчання, який допоможе швидше та глибше зрозуміти будь-яку тему. Для цього, як виявилось, потрібно зробити кілька простих кроків
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
|
Актуально / Нові підручники [74]
|
Олімпіади [4]
|
Поурочне планування [16]
|
Рефлексія [7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка [193]
|
Методичні рекомендації [64]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [38]
|
НУШ [33]
|
Астрономія МЕТОДИКИ [6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ [21]
|
Кабінет інформатики [17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [297]
|
Інструментальна цифрова дидактика [19]
|
Хмарні технології в освіті [90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google [19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя [18]
|
Змішане навчання [8]
|
Перевернуте навчання [15]
|
Кейс-метод навчання [13]
|
Ігрова педагогіка [31]
|
Веб-квести [14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
|
Брейн-ринг [5]
|
Онлайн-освіта [7]
|
Освіта за допомогою відео [26]
|
STEM-освіта [15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання [99]
|
Інтегроване навчання [20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки [6]
|
Як працює мозок? [114]
|
Мотивація [10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення [12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
|
Тематичні тижні та декади [7]
|
Україна - рідний край [1]
|
Творчість [2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|