ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 21
    Гостей: 21
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 8 клас Інформатика

    У категорії матеріалів: 610
    Показано матеріалів: 451-460
    Сторінки: « 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 60 61 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    8 клас Інформатика | Переглядів: 124 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.10.2020 | Коментарі (0)

    Код доступу 9091695. Попросіть учнів використати цей код, зайшовши на свій акаунт На урок через пароль від вчителя

     

    8 клас Інформатика | Переглядів: 106 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.10.2020 | Коментарі (0)

    8 клас Інформатика | Переглядів: 127 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.10.2020 | Коментарі (0)

    Обчи́слювальна те́хніка — найважливіший компонент процесу обчислень і обробки даних. Першими пристосуваннями для обчислень були, ймовірно, лічильні палички, які й сьогодні використовуються в початкових класах багатьох шкіл для навчання лічбі. Розвиваючись, ці пристосування ставали складнішими, наприклад, такими як фінікійські глиняні фігурки, також призначені для наочного подання кількості, однак для зручності поміщались при цьому у спеціальні контейнери. Такими пристосуваннями, схоже, користувались торговці і рахівники того часу.

    Поступово з найпростіших пристосувань для рахунку народжувались складніші пристрої: абак (рахівниця), логарифмічна лінійкамеханічний арифмометр,електронний комп'ютер. Незважаючи на простоту ранніх обчислювальних пристроїв, досвідчений рахівник може отримати результат за допомогою простих засобів навіть швидше, ніж деякі власники сучасних калькуляторів. Природно, сама по собі, продуктивність і швидкість рахунку сучасних обчислювальних пристроїв давно вже перевершують можливості найвидатнішої людини-рахівника.

       Людство навчилось користуватись найпростішими лічильними пристроями тисячі років тому. Найбільш затребуваною виявилась необхідність визначати кількість предметів, що використовуються у міновій торгівлі. Одним з найпростіших рішень було використання масового еквівалента предмета обміну, що не вимагало точного перерахунку кількості його складових. Для цього використовувались найпростіші балансирні ваги, які стали, таким чином, одним з перших пристроїв для кількісного визначення маси.

    8 клас Інформатика | Переглядів: 120 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 01.10.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [362]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [523]
    7 клас Інформатика [593]
    8 клас Інформатика [610]
    9 клас Інформатика [667]
    10 клас Інформатика [628]
    11 клас Інформатика [769]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [66]
    Цифрова та медіаграмотність [101]
    Академічна доброчесність [15]
    Медіатворчість [27]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7