ПОРТФОЛІО
Що таке портфоліо?
1. Портфоліо – це систематичний збір робіт учня, що проводиться з певною метою.
2. Портфоліо може містити роботи, що відбираються вчителем, дитиною та батьками.
3. Портфоліо має відображати щоденні види діяльності дитини.
4. Портфоліо має бути постійним процесом – так воно зможе відобразити зусилля дитини,
її прогрес та навчальні досягнення за певний період часу.
5. За допомогою портфоліо можна зрозуміти процес мислення дитини і спланувати
відповідні стратегії та методи роботи з нею.
6. Портфоліо відображає сильні сторони дитини, а також її потреби.
Цілі використання портфоліо:
• Вивчення прогресу розвитку дитини за певний період часу, у тому числі прогресу з
розвитку відповідних навичок (наприклад, навичок з письма).
• Забезпечення можливості для самооцінювання.
• Допомога вчителеві у визначенні індивідуальних цілей для дитини.
• Основа для оцінки та розроблення навчальної програми.
Види портфоліо
У класі можуть використовуватися різні види портфоліо:
1. РОБОЧЕ ПОРТФОЛІО – вчитель спільно з учнем здійснює оцінку його робіт. Дитина
обирає зразки робіт, які демонструють її розвиток, рівень опанування відповідними
навичками, батьки додають свої коментарі, вчитель додає власні зразки робіт дитини.
(+) такий вид портфоліо найбільш точно відображає прогрес розвитку дитини, показуючи її
щоденний прогрес.
(-) містить дуже багато різних зразків робіт. Може створювати ситуацію, коли лише вчитель
бере відповідальність за його наповнення – щоб уникнути цього, потрібно розмістити
портфоліо в доступному для дитини місці.
2. ДЕМОНСТРАЦІЙНЕ ПОРТФОЛІО (портфоліо учня) – містить лише найкращі
роботи дитини і наповнюється самою дитиною.
(+) є мотивацією для дитини виконувати роботи, що демонструють її найкращі досягнення.
(-) у більшості випадків не відображає щоденну діяльність. Для дитини з особливими
потребами таке портфоліо не показує її слабкі місця та сфери, де потрібна додаткова допомога.
Скористайтесь генераторами практичних завдань для дітей та створіть індивідуальні завдання для своєї дитини або для цілого класу учнів.
Ці генератори практичних завдань дозволяють створювати та відразу роздруковувати завдання для дітей різного віку з математики, читання та письма за заданими параметрами.
Проєкт, який створює безкоштовні онлайн-курси (зараз близько 50) та освітній контент широкого спектра з використанням IT (історія, математика, права людини, англійська мова, біологія)
Онлайн-сервіс, який дозволяє наносити на забраження інтерактивні мітки (текст, посилання на інші ресурси, зображення, відео). Використовується для створення дидактичних матеріалів.
Відеоінструкція
00:00 – Реєстрація в сервісі
01:39 – Інтерактивна точка: посилання на сайт
04:02 – Інтерактивна точка: вставлений об’єкт
04:54 – Інтерактивна точка: відео з Youtube
05:56 – Використання плакату. Налаштування
Особливості інструменту
Уміти: вчити Категорія: інструменти Призначення: дидактичні матеріали Тип інструменту: Інтернет-ресурс Мова: англійська Адаптація до сенсорних екранів: так Вартість: безкоштовно