ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Хмарні технології в освіті

    У категорії матеріалів: 90
    Показано матеріалів: 41-50
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 890 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 22.05.2019 | Коментарі (0)

    Завдяки Інтернету світ став набагато відкритішим, стираються умовні кордони між країнами, спілкуються між собою люди з різних країн, за інтересами. І відповідно інформаційний потік стає більш насиченим і в деякій мірі хаотичним. Але, якщо знання та інформацію використати вміло, то наприклад ваш смартфон з ігрового пристрою, чи пристрою для комунікацій (його одна з головних функцій) може перетворитися у дослідницький чи науковий пристрій, який буде допомагати отримувати нові знання та вміння для учнів.

    https://naurok.com.ua/vikoristannya-mobilnih-dodatkiv-u-navchalnih-cilyah-69006.html


    http://osnova.com.ua/news/1328…

    OSNOVA.COM.UA Технологія майндмепінгу з додатком Coggle | Видавнича Група «Основа»

    Використання ментальних карт у навчальному процесі є досить результативним, адже вони сприяють ефективному конспектуванню лекцій, кращому запам’ятовуванню ма...

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 224 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 17.04.2019 | Коментарі (0)

    https://naurok.com.ua/…/vikoristannya-dodatkiv-google-dlya-…

    NAUROK.COM.UA

    Вебінар: Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу

    До вашої уваги онлайн-практикум! Його мета - ознайомити учасників із цифровими інструментами Google, через серію практичних завдань показати переваги...

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 214 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.04.2019 | Коментарі (0)

    Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів OSNOVA.COM.UA Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 905 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.02.2019 | Коментарі (0)

    В наш час в еру комп’ютерних технологій основним завданням сучасного вчителя є формування конкурентоспроможної та успішної особистості готової вільно орієнтуватися в електронному інформаційному середовищі.

    Серед величезної кількості соціальних сервісів особливу увагу слід приділити сервісам Google. Google є однією із найпопулярніших компаній у світі. І все це завдяки величезній кількість продуктів, сервісів та послуг, які роблять наше життя легшим. Не дарма ж Google ще називають "пошуковим гігантом" або "корпорацією добра". Пошуковий гігант, тому що все розпочалося із сторінки для пошуку інформації в Інтернеті. І зараз пошук від Google займає перше місце серед інших популярних пошукових систем. Google сервіси – це не тільки безмежні розваги, а невід’ємний помічник у навчанні, кожного сучасного, як вчителя так і учня. Найпопулярнішими серед них в наш час є: Google Search, Google Images, Gmail, Google Maps, Google Docs, YouTube, Google Translate, Blogger, Google Sites, Google Drive, Google Class.

    Застосування цих сервісів у навчальному процесі надає багато переваг.

    Простота в використанні. Розпочати роботу с Google сервісами дуже просто, все що потрібно – це створити поштову скриньку у Gmail, зробити це дуже просто з будь-якого пристрою, який має будь-яку поширену операційну систему та браузер.

    Вільний та швидкий доступ до документів та матеріалів з будь-якої точки, як зі школи, так і з дому.

    Можливість організації спільної роботи з учнями в режимі On-line.

    Можливість перевірки виконання домашніх завдань.

    Можливість отримання додаткової освіти.

    Створювати власні освітні ресурси.

    Безкоштовність.

    Давайте роздивимося основні з  сервісів Googl, які допоможуть кожному учневі та вчителю зробити навчальний процес не тільки цікавим, а й корисним.

    Google Drive

    Google Диск – віртуальне сховище даних, з можливістю організації власного робочого простору. Він дає можливість організації спільної роботи з колегами, з класами, з творчими групами. Сервіс Google Диск надає можливість створювати спільно доступні папки в яких можна зберігати, видаляти, додавати  презентації,  документи, таблиці, зображення. Для оцінювання та контролю самостійної роботи учнів гарним варіантом буде використання форм. Для створення форм достатньо зайти на свою сторінку в сервісі Google Drive, в закладці «Створити» вибрати додаток «Форма» та наповнити його навчальними матеріалами – наприклад це можуть бути тести для дистанційної перевірки знань учнів. Але даний вид навчання буде ефективний лиш за умови вправної організації учбового процесу вчителем та від того наскільки учень може самостійно організовувати свою навчальну діяльність.

    Google Docs

    Google Документи дають можливість створювати текстові документи, форматувати їх, редагувати, використовувати різні шрифти, додавати зображення, малюнки, посилання та таблиці. Працювати над ними можна разом з колегами та учнями - де завгодно і коли завгодно. Кросплатформенність надає можливість працювати на всіх пристроях з найбільш розповсюдженими операційними системами та без обов’язкового виходу в Інтернет. Завдяки автоматичному збереженню під час роботи жоден з документів не зникне.

    Google Class

    Google Клас надає можливість викладачам організовувати звичний навчальний процес через Інтернет. Викладачем створюються класи і додаються в них учні, відправляються їм завдання, організовуються тематичні обговорення. Учні отримують повідомлення і завдання через сервіс та виконують його он-лайн в Google Документах прикріплюючи свою роботу. Всі роботи зберігаються в структурованому вигляді в каталозі на Google Диску, можна не турбуватися, що забули роботу вдома і т.п. В панелі викладача у реальному часі оновлюється список виконаних робіт їх можна переглянути, перевірити, поставити відповідну оцінку і написати коментар. За таким принципом організовуються і індивідуальні заняття.

    Google Translate

    Завдяки Перекладачу ми можемо охопити весь обсяг інформації та глибше розібратися з наробками іноземних колег. Саме у цьому перекладачі текст перекладається цілими реченнями, а це стало можливо завдяки використанню нейромережі. І саме тому інформація сприймається так, як її хотів передати сам автор. Перекладач є необхідним інструментом сучасної людини, викладача, учня.

    YouTube

    YouTube – це величезний відео хостинг, створений на сам перед для самоосвіти, а вже тільки потім для розваг. На сторінках YouTube ми бачимо різноманітний контент та можемо додати до цієї безмежної скарбнички свої відео. В YouTube  ми навчаємося і відпочиваємо. Можемо побачити як проводять наукові експерименти, виконують завдання різного типу, пройти навчальний відео курс.

    Висновок:

    Вміння ефективно використовувати сучасні сервіси це показник зацікавленості людини у сучасних технологіях та вдосконаленні своїх вмінь і навичок. Google сервіси надають не лише можливість працювати безкоштовно з веб-додатками, а ще й активно використовувати їх в професійній діяльності. Практичні використання в діяльності створює умови для модернізації процесу освіти і виховання. Що в свою чергу економить багато часу, дозволяє працювати віддалено та спонукає до саморозвитку та самоосвіти.

    Тема: Інщі cервіси Google для освіти

    Підготував: вчитель інформатики Рудченко Олександр Андрійович

    https://vseosvita.ua/library/download?file=000ap1-05df.docx


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7