ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 8
    Гостей: 8
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Хмарні технології в освіті

    У категорії матеріалів: 90
    Показано матеріалів: 11-20
    Сторінки: « 1 2 3 4 ... 8 9 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 91 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.03.2023 | Коментарі (0)

    Безкоштовна, але не є дошкою для спільної роботи. Учитель може розмістити на ній все необхідне для уроку. Дошка не зберігається, тобто використати повторно не вийде. Це її величезний мінус.

    За допомогою цього набору інструментів ви можете:

    1. Вибрати фон.
    Фон може нести в собі елемент дидактичної задачі. Наприклад, контурна карта, портрет відомого історичного персонажа тощо.

    2. Вибрати мову (існує підтримка української мови)

    3. Використання таймера та годинника.

    4. Світлофор
    Цей інструмент може бути використаний як сигнал для початку роботи (зелене світло) або до її припинення (червоний). Або учень, працюючи у інтерактивної дошки, може натиснути червоний колір, як сигнал допомоги, труднощів, що виникли або нерозуміння навчальної задачі.

    5. Вибір учня випадковим чином (потрібно внести список учнів і при натисканні інструменту буде відображатися прізвище одного учня).

    6. Режим малювання.

    7. Режим введення тексту.

    8. Створення QR-коду.

    9 Вставка: малюнок, відео, посилання.

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 181 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 11.02.2023 | Коментарі (0)

    «Вивчаю — не чекаю» — мобільний застосунок для учнів та учениць 1–4-го класу, з яким весело і цікаво вивчати математику та читання. Його мета — надати всім українським учням та ученицям 1–4-х класів можливість навчатися за українськими навчальними програмами в будь-якій точці світу та за будь-яких умов.


    Онлайн-квести за допомогою додатків Google.


    Григорій Громко  · 

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:

    - об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;

    - перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;

    - шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...

     

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 167 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2021 | Коментарі (0)

    8 клас | Переглядів: 164 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.10.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7