ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 761-770
    Сторінки: « 1 2 ... 75 76 77 78 79 ... 147 148 »

    https://naurok.com.ua/zavdannya-dlya-qr-kvestu-z-informatik…

    NAUROK.COM.UA Завдання для QR-квесту з інформатики

    Завдання QR-квесту, що дозволяє використати для гри нові інформаційні технології. Участь у грі як індивідуальна, так і групова. Це завдання для першого про...

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 820 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.09.2018 | Коментарі (0)

    Хочете гарантовано зацікавити учнів нестандартними уроками? Вам у нагоді стане сторітелінг – мистецтво розповідати історії!

    NAUROK.COM.UA Метод Storytelling: як зацікавити дітей, розповідаючи історії


    Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу як частину Європи, розкрити суть поняття  «патріот», формувати і розвивати патріотичні почуття учнів, розвивати пізнавальний інтерес до минулого і сьогодення рідного краю, виховувати почуття гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні, сприяти покращенню життя на цій землі.

            Обладнання: маршрут квесту та матеріали для гри, відеоролики, пісня «Європа – Україна», карта Європи, карта України, фотографії, ребуси, кросворди, коровай,повітряні кульки

    Джерело: https://naurok.com.ua/urok-kvest-dlya-uchniv-4-klasu-vropa-i-ukra-na-mi-razom-odna-rodina-36359.html

    Веб-квести | Переглядів: 153 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 17.09.2018 | Коментарі (0)

    DOCS.GOOGLE.COM Мобільні додатки як інструмент дослідника

    Мобільні додатки як інструменти дослідника Наталія Гущина, ст.викладач кафедри відкритих освітніх систем та ІКТ Університету менеджменту освіти https://goo.gl/9BrRp8

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 785 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.09.2018 | Коментарі (0)

    Декілька порад керівникам закладів загальної середньої освіти для допомоги батькам розуміння використання смартфонів дітьми.

    ISTE.ORG Navigating the smartphone minefield: A guide for middle school leaders


    Надя Азарова

    14 вересня о 00:57

    Я вчителька. І за цей пост мене буде бито. Але не можу мовчати. Щороку мене починає тіпати від слів “заняття в ігровій формі”... І справа не в тому, що я проти.Справа в тому, що ця модна нині фраза - жахлива, як і все вирване із контексту в принципі. Ми чуємо таке в новинах про фінські школи і запам'ятовуємо виключно це. Ніхто далі не слухає, що процент дітей, які здобувають вищу освіту там значно нижчий, ніж у нас (бо в нас ти мусиш іі отримати - "кров з носа", а якщо сам не подужаєш, то батьки продадуть корову, - і все в нормі). Ніхто не слухає, що заняття в ігровій формі виявляють здібності дітей, нахили, таланти і в середньому з п'ятого класу діти, які здатні на більше починають по-справжньому гризти “граніт науки”. Бо з них виростають фахівці. А інші теж живуть собі щасливо, займаючись менш інтелектуальними справами. І то прекрасно! Не кожен мусить бути кандидатом наук! Але кожен мусить бути собою. Але де там!!! Натхненні батьки починають шукати "уроки в ігровій формі" і, звичайно, знаходять. Але більша частина з них не хоче розуміти, що такі заняття розвивають, виявляють здібності і не можна після них чекати від усіх дітей 12 балів. Всі хочуть виховати чемпіона олімпіад, але виключно в ігровій формі. І от я сиджу і думаю: чи то лижі не ідуть, чи то я стою на місці? Ви десь бачили чемпіона з тенісу, який тренувався б в ігровій формі? Чи, може, бачили геніального піаніста, який грає по шість годин на день в ігровій формі й без кінця примовляє :“ ох, як же мені весело!" До чого я усе це!? Вгадайте! До того, що ситуацію треба оцінювати тверезо. Ігрова форма - це прекрасно для розвитку! І якщо ви іі шукаєте, то дайте дитині право розвиватись і не завжди бути найкращою. Але, якщо ви готуєте універсального солдата, то налаштуйтесь, що то велика праця, комплексна, яка залежить не тільки від вчителя, а й від батьків. І ігри будуть, але як практика, а не як гра заради “шоб дитина хотіла заніматись, а не сиділа за планшетом.“ Скільки не прикрашай гречку, чіпси будуть дитині смачнішими і до певного віку, комп'ютер дорожчим. Я не про інтерес до уроку. Я про реальність. Любіть своіх дітей, будьте тверезими батьками і хай допоможе нам Бог не втратити голову серед усіх цих модних новинок!


    Как выстроить правильную систему мотивации, удержать своих сотрудников и повысить лояльность к компании – вот в чем состоит головная боль любого работодателя.

    HR-PORTAL.RU Исследование: 43% профессионалов считают личность руководителя своей главной нематериальной мотивацией

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 981 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.09.2018 | Коментарі (0)

    OSNOVA.COM.UA Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів

    Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 1024 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.09.2018 | Коментарі (0)

    DOU.UA Нова школа. Учителька інформатики Оксана Пасічник - про те, як навчатимуться наші діти

    Оксана Пасічник — учителька інформатики в одній із львівських шкіл. В інтерв’ю для DOU вона розповіла, як залишила одну з найбільших ІТ-компаній в Україні заради ро....


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7