ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 741-750
    Сторінки: « 1 2 ... 73 74 75 76 77 ... 147 148 »

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 978 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 31.10.2018 | Коментарі (0)

    http://nus.org.ua/…/yak-legko-i-bezkoshtovno-zrobyty-bud-…/…

    NUS.ORG.UA Як легко і безкоштовно зробити зображення для друку – інструкція для вчителів | Нова українська школа

    У вчительських групах є багато пропозицій купити дизайн чогось: табличок множення, розкладу занять, підписів для осередків тощо. Часто ці речі мають, скажімо так, с....

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 245 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.10.2018 | Коментарі (0)

    Гарна пірамідка з далекого 1956 року...
    У більшості шкіл переважає двощабельна система освіти. 
    "На жаль, з мого досвіду таксономія Блума завдала величезної шкоди. Протягом останніх 40 років, коли я працюю з викладачами, я спостерігав першорядне значення таксономії Блума на всіх семінарах та виступах: це створює ієрархію у розумінні вчителів про те, як ми вчимося. По-перше, ми повинні хоча б запам'ятати ті знання, лише тоді ми можемо навчитися їх розуміти, а вже далі ми можемо перейти до застосування цих знань тощо.

    Це ієрархічне бачення дискретних послідовних кроків у навчанні не було наміром Блума. Тим не менш, це зараз широко поширене бачення серед вчителів і воно принципово неправильне. Велику частину часу ми не спочатку запам'ятовуємо, а потім розуміємо, а потім застосовуємо. Частково ми створюємо своє розуміння завдяки застосуванню та створенню.

    Ціна, яку ми платимо за цю освітню помилку, є глибокою. Учні зберігаються на одному рівні цієї вигаданої піраміди, оскільки ми вважаємо, що вони не готові перейти до "вищих рівнів". Наприклад, багато американських дорослих не володіють математикою за межами початкової школи, оскільки практично все, що вони вчили у старших класах, зникло. Ми запам'ятовуємо процедури проходження тестів, але ми ніколи не застосовували цю математику в реальному життя - ніколи не зрозуміли її і не використовували її."

    EDWEEK.ORG

    We Learn by Doing: What Educators Get Wrong About Bloom's Taxonomy


    Шедевр Піта Мондріана в Google Таблицях!!! Геніальне завдання! А феєрична інструкція з гіфок!

    Нехай що розповідають про феєричну масовість СТЕМУ, все ж хочеться ще раз: "інтеграція має бути природньою, інтеграція має бути рівноправною". А придумати таке хоча б завдання (не проект), де ідеально рівноправно поєднуються хоча б два предмета - то суперпедагогічний талант.

    CONTROLALTACHIEVE.COM Make Mondrian Art with Google Sheets

    Although you might not recognize the name, you most likely will recognize the look. Mondrian Art is an abstract form of art that uses a c...

    STEM-освіта | Переглядів: 309 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.10.2018 | Коментарі (0)

    Уявіть, що замість фрази «Дістаємо подвійні листочки, пишемо контрольну», ви запропонуєте учням… скласти тест на смартфоні. Про таку Нову українську школу з гадати...

    OSVITORIA.MEDIA Інновації в дії: Як платформа Classtime допомагає на уроках — журнал | «Освіторія»

    Читати далі ...


    Ljudmilla Rozhdestvenskaja 14 жовтня о 12:11

    #Novator Как же это трудно: быть участником, видеть, слышать, понимать, а потом еще и записать то, что показалось важным. Для того, чтобы рассказать другим. Да, у меня была сильная личная мотивация участвовать в этой конференции. Почему - об этом в посте на Новаторе.

    NOVATOR.TEAM Современная школьная информатика глазами исследователей. По итогам участия в issep2018 | НОВАТОР

    Зберегти

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 701 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.10.2018 | Коментарі (0)

    Помножте 21978 на 4.
    Що особливого ви замітили?

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 238 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 20.10.2018 | Коментарі (0)

     Дивіться вебінар тут: https://youtu.be/M0Rouc0HWKU

    Підготувати проект можна і на папері, але з новітніми технологіями — значно цікавіше! І це зовсім не складно. Ірина Морквян, спеціаліст вищої категорії та методист, продемонструвала у вебінарі, як виконувати кожен етап проекту за допомогою Google-форм, Google-таблиць, сервісу Kahoot, віртуальних дошок Padlet та Lino It, графічних сервісів ABCya Paint, Recite, сервісів для створення сайтів та інших ресурсів.

    YOUTUBE.COM Хмарні сервіси в проектній діяльності

    Інтернет-Марафон- Події Ініціативи Персони Хмарні сервіси…

     

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 234 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.10.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7