ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1476
    Показано матеріалів: 771-780
    Сторінки: « 1 2 ... 76 77 78 79 80 ... 147 148 »

    Как выстроить правильную систему мотивации, удержать своих сотрудников и повысить лояльность к компании – вот в чем состоит головная боль любого работодателя.

    HR-PORTAL.RU Исследование: 43% профессионалов считают личность руководителя своей главной нематериальной мотивацией

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 984 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 16.09.2018 | Коментарі (0)

    OSNOVA.COM.UA Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів

    Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 1026 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 15.09.2018 | Коментарі (0)

    DOU.UA Нова школа. Учителька інформатики Оксана Пасічник - про те, як навчатимуться наші діти

    Оксана Пасічник — учителька інформатики в одній із львівських шкіл. В інтерв’ю для DOU вона розповіла, як залишила одну з найбільших ІТ-компаній в Україні заради ро....


    NAUROK.COM.UA 6 способів використання QR-кодів на уроках

    Прості та дієві способи, які допоможуть залучити QR-коди у навчальний процес будь-якого класу.


    QR-код (від англ. Quick response – швидкий відгук): двовимірний штрих-код, розроблений японською фірмою Denso-Wave. У цьому штрихкоді кодується різноманітна інформація, що складається з символів (включаючи кирилицю, цифри і спецсимволи): адреса сайту, телефон, електронна візитка, координати розташування і так далі. Один QR-код може містити 7089 цифр або 4296 букв.

     Генератори QR-кодів:

    Кодування інформації у певних графічних символах дозволяє зручно і швидко зчитувати цю інформацію за допомогою спеціальних сканерів.

     Сканери QR-кодів:

    Як правило, QR-код зчитується додатком, встановленим на мобільний телефон, після чого мобільний пристрій діє в залежності від виду інформації, закладеної в QR-код. Якщо це адреса сайту – відкриває сайт в браузері. Якщо це електронна візитка – додає нового абонента в контакт-лист. Якщо це звичайний текст – просто виводить його на екран.

    Хмарні технології в освіті | Переглядів: 979 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.09.2018 | Коментарі (0)

    Креативное мышление нужно не только писателям, художникам или композиторам. Творческий подход позволяет находить новые способы решения проблем, поэтому он может пригодиться каждому из нас.

    image1-.jpgКак правило, люди, чем бы они ни занимались, предпочитают старые, знакомые методы. Если однажды что-то сработало, мы не ищем новых путей, а продолжаем действовать по привычной схеме, пусть даже она не самая лучшая.

    Есть и другая причина, по которой люди редко проявляют оригинальность. Когда мы размышляем над какой-то задачей, то обычно исходим из предположения, что существует единственный верный ответ, поэтому цепляемся за первый вариант, который приходит в голову.

    Гораздо разумнее было бы открыться неопределенности и продолжить поиск, а не ограничиваться проверенным, очевидным и легко выполнимым. Люди, которые применяют творческий подход, всегда будут на шаг впереди. Дело вовсе не в том, что они больше предрасположены к нестандартному мышлению. Просто изобретатели и новаторы не останавливаются на традиционных решениях.

    Хотите поиграть с возможностями, найти много свежих идей или придумать новый подход к решению проблемы? Попробуйте задействовать в творческом процессе три типа мышления — дивергентное, латеральное и конвергентное.

    Дивергентное мышление

    Як працює мозок? | Переглядів: 252 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 09.09.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [63]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [33]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7