ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 1
    Користувачів: 1
    SvetlanaCh

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 191-200
    Сторінки: « 1 2 ... 18 19 20 21 22 ... 147 148 »

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка | Переглядів: 136 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 23.04.2022 | Коментарі (0)

    2 клас | Переглядів: 225 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 21.04.2022 | Коментарі (0)

    Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (текст)Хочемо поговорити про переваги онлайн навчання, а їх чимало 

    1️⃣Індивідуальний підхід.

    При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити уваги всім учням. Дистанційні технології підходять для організації індивідуального підходу.

    2️⃣Навчання у своєму темпі.

    Можливість повернутися до вивчення складних питань, передивитися відео-лекції, перечитати переписку з учителем. Чи навпаки — пропустити відомі вже теми.

    3️⃣Навчання в будь-якому місці.

    Можливість вчитися, не виходячи з дому, перебуваючи у будь-якій точці планети. Зручно! Необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет.

    4️⃣Доступність навчальних матеріалів.

    Доступ до необхідної літератури відкривається після реєстрації. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників.

    5️⃣Навчання у спокійній обстановці.

    Проміжна атестація учнів проходить у формі on-line тестів. Тому менше причин для хвилювань. Виключається можливість суб'єктивної оцінки

    Інформатика МЕТОДИКИ | Переглядів: 166 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.04.2022 | Коментарі (0)

    Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (текст)

    Щодня і діти, і дорослі перебувають в інтернеті, тому важливо критично оцінювати ситуацію, щоб не упійматися на гачок зловмисників. Тож розпочинаємо тиждень критичного оцінювання!

    Як педагогічним працівникам та батькам розвивати у дітей критичне оцінювання інформації?

    1⃣ Заохочуйте дітей розглядати теми, ситуації чи події не лише з одного боку, а й шукати інші точки зору.

    Наприклад, коли даєте дитині певне завдання, важливо проговорити, щоб вона шукала інформацію в декількох джерелах, а потім обов’язково її перевірила на достовірність. Якщо дитина щось побачила чи прочитала в інтернеті й звертається до вас із запитаннями, допоможіть їй з‘ясувати правдивість фактів. Також варто спонукати дітей до критичного оцінювання під час виконання звичних завдань. Запитуйте: “Як ми можемо зробити цю дію по-іншому?”, “Як відчувають себе зараз різні учасники групи, про що вони думають?”, “ Чому ти обираєш саме це? (наприклад, чому дитина обирає певну гру)”.

    2⃣ Підтримуйте ідеї дітей.

    Для розвитку критичних здібностей дуже важливо, щоб діти бачили, що їхні думки важливі й цінні для дорослих. Таким чином вони відчувають і власну цінність.

    3⃣ Говоріть з дітьми та спонукайте їх висловлювати власну думку.

    Якщо дитина із захопленням розповідає, що інопланетяни існують, а ви наводите протилежні аргументи і заперечуєте хід її думок, це лише спричинить небажання дитини висловити свою думку в майбутньому.

    Головне завдання педагогічного працівника – створити такий навчальний простір, де кожен учень зможе вільно висловлюватись. Не осуджуйте, не критикуйте дитину за її думку, а навпаки, поцікавитись, чому саме так вона вважає?

    Надзвичайно важливою для дитини є атмосфера вдома, коли батьки приділяють достатньо часу для спілкування у сім‘ї.

    4⃣ Обговорюйте разом з дітьми різні питання (особливо з дітьми молодшого шкільного віку, коли вони багато запитують, бо їм цікаво “а чому саме так?”).

    Висловлення дітьми власної думки стимулює мозок створювати нові когнітивні зв’язки, що своєю чергою поліпшує розумову продуктивність. Важливо, щоб дитина розуміла, що її чують і вона може говорити на різні теми, бо їй з вами безпечно.

    Розвиток критичного мислення | Переглядів: 144 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.04.2022 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7