ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » Проекти / Вправи

    У категорії матеріалів: 208
    Показано матеріалів: 171-180
    Сторінки: « 1 2 ... 16 17 18 19 20 21 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

    Проекти / Вправи | Переглядів: 175 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 02.02.2020 | Коментарі (0)

    LIBRARY-DOVZHIENKA.BLOGSPOT.COM Готуємося до Всесвітнього дня читання вголос

    Вже протягом 11 років у різних країнах світу відзначається Всесвітній день читання вголос. Учасники акцій, присвячених цьому дню, обирають книжку на свій смак, знаходять зацікавлену аудиторію і просто читають вголос. Цю ініціативу вже підхопили мешканці 173 країн. Цьогоріч Всесвітній день читання вголос припадає на середу 5-го лютого.

     

    Свято спрямоване на те, щоб спонукати молоде покоління до читання книжки вголос разом із другом або друзями, обговорювати зміст твору, ділитися враженнями та думками стосовно прочитаного. В цілому, свято має надихати дітей і дорослих просто більше читати і спілкуватися між собою. До того ж, таке заняття не тільки сприятиме тому, що дитина читатиме більше книг, а також поповненню її словникового запасу.

     

    На сьогодні читання є дуже важливим для дітей і підлітків. Ми живемо в сучасному світі в добу технологій, які дуже стрімко розвиваються та захоплюють усі сфери нашого життя. Як часто ми бачимо дитину, яка не відриває очей від екрана смартфона чи планшета – у парку, в кафе, у дворі біля дому, у транспорті і т.д. Читаючи більше книжок, діти отримують шанс відкрити для себе нові ідеї та цілі світи, про існування яких вони навіть не здогадувалися.

     

    Зважаючи на те, що понад 173 країни вже долучилися до цієї події, робимо висновок, що діти та молодь в усьому світі відкривають для себе нові книжки, вивчають нові слова та дізнаються чимало нової корисної інформації.

     

    Ми пропонуємо вам долучитися до святкування Всесвітнього дня читання вголос за допомогою 4-х простих кроків:

    1. Оберіть книжку.

    2. Знайдіть зацікавленого друга/друзів.

    3. Читайте вголос.

    4. Сфотографуйте найцікавіші моменти з заходу та розмістіть фото у соціальних мережах із мітками #WorldReadAloudDay #Всесвітній_день_читання_вголос #Читаємовголос

     

    Бібліотека імені О.Довженка неодмінно проведе захід до дня читання вголос, тож усіх, хто бажає взяти в ньому участь, ласкаво просимо до бібліотеки 5-го лютого!

    Проекти / Вправи | Переглядів: 174 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2020 | Коментарі (0)

    Проекти / Вправи | Переглядів: 201 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 26.01.2020 | Коментарі (0)

    https://www.facebook.com/groups/2564255726999258/permalink/2681514425273387/

    1. Хто є літературний герой (стать, вік, соціальне становище, рід занять тощо).

    2. Прототип літературного героя.

    3. Що відомо з минулого героя і як це його характеризує: батьки, рідні; місце народження і проживання; умови формування характеру; інші біографічні відомості.

    4. Портрет, як він характеризує героя.

    5. Навколишнє середовище і як воно характеризує героя: місце проживання, інтер`єр, речі; суспільне оточення (друзі, вороги).

    6. Рід занять, діяльності; захоплення, як це характеризує героя.

    7. Риси характеру, як вони виражені у вчинках: позитивні (приязний, добрий, щедрий, розумний, веселий, серйозний тощо), негативні (злий, жадібний, дурний, легковажний тощо).

    8. Основна мета життя, мрії, як це характеризує героя.

    9. Активність (пасивність) життєвої позиції, як це характеризує героя.

    10. Схильність до впливу з боку інших людей, вміння самому впливати на інших.

    11. Ставлення героя до природи, праці, кохання, грошей, достатку, людей (друзів – ворогів, старший – молодших, матері, дітей, дружини, чоловіка);

    12. До вітчизни, рідної землі.

    13. Ставлення інших персонажів твору до героя.

    14. Мова як засіб самохарактеристики. З`ясувати причину вживання у мові слів певних лексичних груп: власне українські слова, іншомовні слова; діалектизми, архаїзми, історизми, неологізми, розмовна лексика; фразеологізми, терміни, канцеляризми; синоніми, антоніми, омоніми; експресивна лексика, вульгаризми тощо і дослідити, як мова героя характеризує його.

    15. Ставлення автора до героя.

    16. Художні засоби творення образу (епітети, порівняння, уособлення, гіперболи, метафори тощо).

    17. Ваше ставлення до героя (мотивувати)

    18. Місце літературного героя у системі образів твору, його значення для розкриття теми та ідеї твору.

    19. Місце образу у творчості автора.

    20. Значення образу в розвитку української літератури.

    21. Значення образу в розвитку світової літератури.

    Світлина від Надії Галаган-Базильської.

    11 клас Інформатика | Переглядів: 159 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.01.2020 | Коментарі (0)

    https://uaua.top/8812/…

    Книга “Українське народне житло” Віктора Самойловича - маловідоме, але дуже цінне видання, у якому викладено основи типології української хати. Класик дослідженн...

    Об этом сайте

    UAUA.TOP

    Особливості української хати в картинках (по областях та районах)

    Книга “Українське народне житло” Віктора Самойловича - маловідоме, але дуже цінне видання, у якому викладено основи типології української хати. Класик дослідженн...

    Проекти / Вправи | Переглядів: 185 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 04.01.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [524]
    7 клас Інформатика [593]
    8 клас Інформатика [611]
    9 клас Інформатика [668]
    10 клас Інформатика [629]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [66]
    Цифрова та медіаграмотність [101]
    Академічна доброчесність [15]
    Медіатворчість [27]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7