ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 2970
    Показано матеріалів: 2261-2270
    Сторінки: « 1 2 ... 225 226 227 228 229 ... 296 297 »

    п. 15 прочитати, п.14 повторити

    1 from booksss5
    5 клас Інформатика | Переглядів: 247 | Завантажень: 0 | Додав: mirgorodschoolseven | Дата: 30.01.2020 | Коментарі (0)

    Увага, семикласники! Для вас цікавинка з підказкою-шпаргалкою 


    Розв’язати задачі з казок.
    Задача 1.
    Якось лев — цар усіх лісових звірів – покликав до себе ведмедя, мавпу та зайця та вирішив їх усіх з’їсти. Він став думати, як би їх обманути, і ось що придумав…
    - Підійдіть до мене! – рявкнув він ведмедю.
    - Скажи, рівні у моєї корони ОС та ОD, якщо АD = ВС та АС = ВD, а О - точка перетину АD та ВС?
    - На мій вигляд, то не дуже вони рівні, Ваша Величносте, — відповів ведмідь.
    - Погляд в тебе заздрісний і очі косі, — розгнівався лев і задрав ведмедя. Мавпа, на очах у якої ведмідь тільки що розпрощався з життям, вирішила, що треба підлеститись, і тоді все обійдеться.
    - Яка прекрасна корона, Ваша Величносте, — сказала вона, — усі відрізки в ній рівні, а в точці О я бачу дуже гарний алмаз… Корона так підходить до вашої гриви…
    - Не кажи мені лестощів, негідна! – рявкнув лев.
    - Мені потрібна відповідь на запитання, а не пусті балачки. І він загриз мавпу.
    Прийшла черга зайця, який уже встиг зрозуміти, що як не скажеш – результат один.
    І тоді він, подумавши, мовив:
    - О государю! Не гнівайся на мене, але я не можу відповісти на Ваше питання.
    Сьогодні зранку мавпа, яку ви тільки що стратили, кинула мені в очі пісок. Я тепер так погано бачу, очі увесь час сльозяться … І заєць став терти очі. Нічого не зміг відповісти лев, а мудрий заєць завдяки винахідливості врятував собі життя. Знайдіть вірну відповідь на запитання лева.

    Задача 2.
    Жив – був старий. І от одного разу постукалась до його дверей смерть. Зайшла та говорить: - Збирайся, прийшов твій час …
    А старому дуже пожити ще хочеться. Вирішив він смерть обманути і говорить: - Я б із радістю пішов із тобою, голубонько смерть, та тільки дозволь мені завершити останню земну справу. Спорудив я для своєї конячки трикутний хомут АВС. Висоти АР та СD у нього рівні, але довести, що хомут рівнобедрений ніяк не можу.
    - Важка задача, - розсміялась смерть.
    - Ти на мене свій хомут накинь, я його своєю косою обміряю, ось тобі й доведення.
    Старий швидко хомут на смерть накинув та так спритно його затягнув, що не вибратись смерті з нього ніяк. Стала смерть проситися:
    - Відпусти мене, старий, розв’язуй свою задачу ще хоч тридцять років!
    Відпустив старий смерть, та втекла вона за тридев’ять земель… А старий ще тридцять років жив у своє задоволення та над смертю посміювався. Довести, що трикутний хомут АВС дійсно був рівнобедрений при умові рівності двох висот ( АР та СD).

    7 клас Інформатика | Переглядів: 179 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2020 | Коментарі (0)

    Розв’язати задачі з казок.
    Задача 1.
    Якось лев — цар усіх лісових звірів – покликав до себе ведмедя, мавпу та зайця та вирішив їх усіх з’їсти. Він став думати, як би їх обманути, і ось що придумав…
    - Підійдіть до мене! – рявкнув він ведмедю.
    - Скажи, рівні у моєї корони ОС та ОD, якщо АD = ВС та АС = ВD, а О - точка перетину АD та ВС?
    - На мій вигляд, то не дуже вони рівні, Ваша Величносте, — відповів ведмідь.
    - Погляд в тебе заздрісний і очі косі, — розгнівався лев і задрав ведмедя. Мавпа, на очах у якої ведмідь тільки що розпрощався з життям, вирішила, що треба підлеститись, і тоді все обійдеться.
    - Яка прекрасна корона, Ваша Величносте, — сказала вона, — усі відрізки в ній рівні, а в точці О я бачу дуже гарний алмаз… Корона так підходить до вашої гриви…
    - Не кажи мені лестощів, негідна! – рявкнув лев.
    - Мені потрібна відповідь на запитання, а не пусті балачки. І він загриз мавпу.
    Прийшла черга зайця, який уже встиг зрозуміти, що як не скажеш – результат один.
    І тоді він, подумавши, мовив:
    - О государю! Не гнівайся на мене, але я не можу відповісти на Ваше питання.
    Сьогодні зранку мавпа, яку ви тільки що стратили, кинула мені в очі пісок. Я тепер так погано бачу, очі увесь час сльозяться … І заєць став терти очі. Нічого не зміг відповісти лев, а мудрий заєць завдяки винахідливості врятував собі життя. Знайдіть вірну відповідь на запитання лева.

    Задача 2.
    Жив – був старий. І от одного разу постукалась до його дверей смерть. Зайшла та говорить: - Збирайся, прийшов твій час …
    А старому дуже пожити ще хочеться. Вирішив він смерть обманути і говорить: - Я б із радістю пішов із тобою, голубонько смерть, та тільки дозволь мені завершити останню земну справу. Спорудив я для своєї конячки трикутний хомут АВС. Висоти АР та СD у нього рівні, але довести, що хомут рівнобедрений ніяк не можу.
    - Важка задача, - розсміялась смерть.
    - Ти на мене свій хомут накинь, я його своєю косою обміряю, ось тобі й доведення.
    Старий швидко хомут на смерть накинув та так спритно його затягнув, що не вибратись смерті з нього ніяк. Стала смерть проситися:
    - Відпусти мене, старий, розв’язуй свою задачу ще хоч тридцять років!
    Відпустив старий смерть, та втекла вона за тридев’ять земель… А старий ще тридцять років жив у своє задоволення та над смертю посміювався. Довести, що трикутний хомут АВС дійсно був рівнобедрений при умові рівності двох висот ( АР та СD).

    5 клас Інформатика | Переглядів: 213 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.01.2020 | Коментарі (0)

    Дізнайтеся, як ОГС якісно презентувати результати проектів, переглянувши запис вебінару 

    Декілька порад при створенні інфографіки:

    ✔шукайте тенденції та піки і пояснюйте їх

    ...Показати більше...

    Світлина від Ресурсний центр ГУРТ: Портал суспільно активних громадян.

    Ресурсний центр ГУРТ: Портал суспільно активних громадян

    https://gurt.org.ua/news/informator/56189/?fbclid=IwAR1iRSiEFnl54_LtR-ZITWBaWlSXFofixbZzopmESci1mIjeLEBKzdIJQyc

    11 клас Інформатика | Переглядів: 165 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2020 | Коментарі (0)

    11 клас Інформатика | Переглядів: 178 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2020 | Коментарі (0)

    7 клас. Опора і рух. Матеріали до теми за посиланням: Пройти тест

    BIOSHUBKIVYA.BLOGSPOT.COM Опора і рух

    Пройти тест

    7 клас Інформатика | Переглядів: 349 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2020 | Коментарі (0)

    LIBRARY-DOVZHIENKA.BLOGSPOT.COM Готуємося до Всесвітнього дня читання вголос

    Вже протягом 11 років у різних країнах світу відзначається Всесвітній день читання вголос. Учасники акцій, присвячених цьому дню, обирають книжку на свій смак, знаходять зацікавлену аудиторію і просто читають вголос. Цю ініціативу вже підхопили мешканці 173 країн. Цьогоріч Всесвітній день читання вголос припадає на середу 5-го лютого.

     

    Свято спрямоване на те, щоб спонукати молоде покоління до читання книжки вголос разом із другом або друзями, обговорювати зміст твору, ділитися враженнями та думками стосовно прочитаного. В цілому, свято має надихати дітей і дорослих просто більше читати і спілкуватися між собою. До того ж, таке заняття не тільки сприятиме тому, що дитина читатиме більше книг, а також поповненню її словникового запасу.

     

    На сьогодні читання є дуже важливим для дітей і підлітків. Ми живемо в сучасному світі в добу технологій, які дуже стрімко розвиваються та захоплюють усі сфери нашого життя. Як часто ми бачимо дитину, яка не відриває очей від екрана смартфона чи планшета – у парку, в кафе, у дворі біля дому, у транспорті і т.д. Читаючи більше книжок, діти отримують шанс відкрити для себе нові ідеї та цілі світи, про існування яких вони навіть не здогадувалися.

     

    Зважаючи на те, що понад 173 країни вже долучилися до цієї події, робимо висновок, що діти та молодь в усьому світі відкривають для себе нові книжки, вивчають нові слова та дізнаються чимало нової корисної інформації.

     

    Ми пропонуємо вам долучитися до святкування Всесвітнього дня читання вголос за допомогою 4-х простих кроків:

    1. Оберіть книжку.

    2. Знайдіть зацікавленого друга/друзів.

    3. Читайте вголос.

    4. Сфотографуйте найцікавіші моменти з заходу та розмістіть фото у соціальних мережах із мітками #WorldReadAloudDay #Всесвітній_день_читання_вголос #Читаємовголос

     

    Бібліотека імені О.Довженка неодмінно проведе захід до дня читання вголос, тож усіх, хто бажає взяти в ньому участь, ласкаво просимо до бібліотеки 5-го лютого!

    Проекти / Вправи | Переглядів: 177 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.01.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7