Современная система образования устарела. Она вырывает из жизни 15-20 лет и выращивает не приспособленных к жизни людей.
Вам внушили ложное убеждение. Вам говорили: если прилежно учиться в школе, поступить в хороший вуз и с успехом его окончить, то успех в жизни гарантирован. Возможно, так и было пятьдесят лет назад. Но сегодня все иначе. Если вы хотите добиться успеха в современном мире, следует заняться получением навыков, полезных в реальной жизни, и работать над выработкой таких качеств и навыков, которые позволят вам значительно опередить дипломированных отличников. И не важно, учились вы в университете или нет.
Навчання потребує не лише стандартних і очевидних підходів, а й небанальних освітніх методик. Наші матеріали допоможуть вчителям додати до уроків «Філософію для дітей», застосувати сторітелінг та використати для навчання Minecraft.
Одним з завдань вчителя на уроці є виховання інтересу до навколишнього світу, емоційної чуйності на події суспільного життя, повагу до історії народу, захоплення творами народної творчості, любові до природи, формування духовних цінностей, усвідомлення себе учасником державотворчих процесів та почуття відповідальності за них, зародження і розвиток патріотичних почуттів у школярів. Все це визначає майбутнє всієї української нації та Української держави.
Чи замислювались ви, які цілі та конкретні завдання ставить перед собою педагог перед тим, як увійти у клас? Як вони пов’язані між собою? І як перевірити, чи досягаються поставлені цілі? Над цими питаннями міркував у 50-х роках XX століття професор педагогіки Чиказького університету Бенджамін Блум. Намагаючись звести до єдиної системи набір розрізнених цілей і завдань, Блум створив теорію, яка ось уже шостий десяток викликає бурхливі суперечки й обговорення.
Процес формування вмінь і навичок стає набагато результативнішим, якщо організувати навчання у співробітництві, яке ґрунтується на спільній діяльності і взаєморозумінні вчителя і учнів. Саме таке навчання, з використанням інноваційних технологій, сприяє формуванню ключових і предметних компетентностей учнів, підвищує інтелект дитини, зміцнює її віру у власні здібності, стимулює активність.
Найкращий вчитель України — про плюси та мінуси сучасної системи освіти.
Зустріч з переможцем конкурсу Global Tacher Prize Ukraine починається з міцних обіймів. «Як же ще подякувати за ваші вітання!» — приязно усміхається 71-річний пан Паул. Знімає плащ і капелюх зі словами «Зараз такі в моді, скажіть мені чесно?» і замовляє філіжанку зеленого чаю для бадьорості.
Метод сторітелінгу, або розповідання історій, особливо ефективний в епоху технологій, коли факти, що їх мають запам’ятати на уроках учні, губляться серед інформаційного шуму. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже розповідання історій передбачає вкраплення власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання. Донесення ідеї, а не лише інформації. Ось кілька прикладів того, як метод можна застосовувати на заняттях з конкретних дисциплін.
Мнемотехніка (від грецької – пам’ять і мистецтво) – це спосіб покращення нової інформації шляхом утворення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних методів і прийомів.
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення