Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 296 Показано матеріалів: 151-160 |
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 29 30 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Тарасик увімкнув смартфон, відкрив сторінку інтернет-перекладача і перевів слово «птах». «Але це не всі слова, що потрібно вивчити, — знову захвилювався хлопчик, — а інших я не пам’ятаю. Що ж робити?» У роздумах Тарасик зателефонував зі смартфона своєму другові Мишку, з яким і грав учора весь вечір через комп’ютерну мережу.
— Відкрий сайт нашого вчителя іноземної мови і завантаж останній урок, – порадив Мишко.
OSNOVA.COM.UA
Як Тарасик перетворив смартфон на помічника. Мої педагогічні знахідки |
Раніше під цифровим навчанням ми вважали компакт-диски, флешки та презентації, сьогодні - це навчання в тій точці, де знаходиться учень.
Такі інструменти як YouTube, Facebook змінили систему навчання повністю.
LMS вже не є центром корпоративного навчання. Система каталогів SCORM відійшла в минуле. Натомість середовища мікронавчання - YouTube, Grovo, Axonify, Qstream, Pathgather, Edcast та макронавчання - Coursera, Udacity, EdX, Udemy, BigThink, Lynda.com, SkillSoft, General Assembly, Pluralsight, CrossKnowledge стали заміною старим LMS.
Мікронавчання відбувається на льоту там, де користувач і зі смартфону може швидко переглянути/прочитати чи використати в середовищі, з яких ми поглинаємо інформацію щодня.
Не направляти в мертві, створені спеціально лише для навчання LMS, а організовувати навчання там, де й так діти бувають постійно.
Середовища макронавчання ми називаємо курсами. Контент, зазвичай, включає в себе набір відеороликів або програму з інструктором, може включати й моделювання, групові обговорення, вправи, тести...
Об этом сайте EDWVB.BLOGSPOT.COM Тренды цифрового обучения (Digital Learning): десять вещей, которые необходимо знать
Блог об HR-аналитике, Больших Данных в HR, HR-исследованиях, Управлении талантами
|
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[237]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|