ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 296
    Показано матеріалів: 151-160
    Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 29 30 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Переглядів: 210 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.08.2019 | Коментарі (0)

    Тарасик увімкнув смартфон, відкрив сторінку інтернет-перекладача і перевів слово «птах». «Але це не всі слова, що потрібно вивчити, — знову захвилювався хлопчик, — а інших я не пам’ятаю. Що ж робити?» У роздумах Тарасик зателефонував зі смартфона своєму другові Мишку, з яким і грав учора весь вечір через комп’ютерну мережу.

    — Відкрий сайт нашого вчителя іноземної мови і завантаж останній урок, – порадив Мишко.

    OSNOVA.COM.UA

    Як Тарасик перетворив смартфон на помічника. Мої педагогічні знахідки


    Документ-камера, помічник у першому знайомстві з навчанням

    NEOR.COM.UA Використання документ-камери в молодшій школі


    Раніше під цифровим навчанням ми вважали компакт-диски, флешки та презентації, сьогодні - це навчання в тій точці, де знаходиться учень.
    Такі інструменти як YouTube, Facebook змінили систему навчання повністю.

    LMS вже не є центром корпоративного навчання. Система каталогів SCORM відійшла в минуле. Натомість середовища мікронавчання - YouTube, Grovo, Axonify, Qstream, Pathgather, Edcast та макронавчання - Coursera, Udacity, EdX, Udemy, BigThink, Lynda.com, SkillSoft, General Assembly, Pluralsight, CrossKnowledge стали заміною старим LMS.

    Мікронавчання відбувається на льоту там, де користувач і зі смартфону може швидко переглянути/прочитати чи використати в середовищі, з яких ми поглинаємо інформацію щодня.

    Не направляти в мертві, створені спеціально лише для навчання LMS, а організовувати навчання там, де й так діти бувають постійно.

    Середовища макронавчання ми називаємо курсами. Контент, зазвичай, включає в себе набір відеороликів або програму з інструктором, може включати й моделювання, групові обговорення, вправи, тести...

    Об этом сайте EDWVB.BLOGSPOT.COM Тренды цифрового обучения (Digital Learning): десять вещей, которые необходимо знать

    Блог об HR-аналитике, Больших Данных в HR, HR-исследованиях, Управлении талантами

    Наталія Саражинська поширила посилання14 год

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7