ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    У категорії матеріалів: 193
    Показано матеріалів: 21-30
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 19 20 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    "How learning happens" — це книжка Пола Кіршнера та Карла Гендріка освітніх досліджень та їх висновки про те, як ми вчимося та що нам потрібно, щоб навчатися ефективно, ефективно та приємно. Багато з цих робіт надихнули дослідників та вчителів у всьому світі та залишили слід у тому, як ми викладаємо сьогодні.
    Пропонуємо вам 10 цікавих правил ефективного навчання, що виявили Пол Кіршнер та Карл Гендрік:

    1. Власної мотивації недостатньо для навчання; необхідна робоча пам'ять і зусилля!
    Студенти не стають незалежними, саморегульованими учнями, залишаючись без нагляду вчителя. Їм потрібна велика кількість керованої практики.

    2. Мотивація не веде до досягнень; досягнення породжують мотивацію.

    3. Пов’язування навчання з попередніми знаннями має важливе значення для глибокої обробки.

    4 “Стилі навчання" не підтверджуються дослідженнями. Однак існує теорія подвійного кодування (або мультимедійного навчання), яка говорить, що використання декількох видів подачі інформації (наприклад візуальне + текстове) покращує навчання.

    5. Цілі опанування (навчання) стоять вище за цілі виконання (оцінки або результати тестів).

    6. Учні, які навчаються, отримують послідовний, конкретний, корекційний відгук, навчаються краще.

    7. Повторення — це дійсно мати навчання. Переходячи від простих до складних та від конкретних до абстрактних творів, учні вчаться засвоювати інформацію у вигляді когнітивних схем.

    8. Дуже важливо регулярно проводити тестування на перевірку розуміння матеріалу учнями.

    9. Найкращі методи навчання — це практика та практичні тестування. Виділення та підведення підсумків не настільки ефективні, головним чином тому, що студенти не знають, як правильно їх виконувати, і їх потрібно навчати.

    10. Не слід використовувати технології в навчанні лише заради використання. Зосереджуємося на якості та способі подачі інформації.

    Більше цікавого про навчання ми ще розповімо на курсі "Мистецтво навчати". Приєднуйтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty !

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 182 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.09.2021 | Коментарі (0)

    Чи намагалися ви згадати такі фрази, як вчитель 19 або 20 століття? Швидкий пошук Google запевняє, що такого не існує. Ми погоджуємося з думкою, що ще ніколи в світі навчання дітей не було таким, як зараз. Останні технологічні досягнення вплинули на майже всі наші сфери життя, тому було створено Вчителя 21 століття. Але що це означає?

    11 ОЗНАК ВЧИТЕЛЯ 21 СТОЛІТТЯ

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 269 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 25.12.2020 | Коментарі (0)

    ЯК ПРАВИЛЬНО хвалити дитину

    Я часто спостерігаю, як на дитячих майданчиках мами або тата бурхливо висловлюють емоції, висловлюючи схвалення діяльності дитини. Побудував пасочка - «молодець!». Забрався на гору - «молодець!». Скотився з гірки - «молодець!» І бурхливі оплески.

    Така поведінка добре видає батьків - прихильників теорії «хваліть частіше і більше, і тоді дитину в життя чекає успіх», яка часто зустрічається в популярній літературі з дитячої психології. Часом позначається і відсутність або недолік похвали у самих батьків в дитинстві і вони, захвалюючи свою дитину, намагаються відшкодувати ці збитки...

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 196 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.11.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [238]
    Актуально / Нові підручники [74]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [193]
    Методичні рекомендації [64]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [38]
    НУШ [33]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [297]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7