Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
У категорії матеріалів: 61 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
https://vseosvita.ua/library/informatika?type=11
Інформатика - великий вибір методичних матеріалів для вчителя. Статті, наукові роботи, відеоуроки, презентації, конспекти, тести, робочі програми та інші методичні ...
Об этом сайте
VSEOSVITA.UA
Інформатика - бібліотека методичних матеріалів для вчителя. Статті, наукові роботи, відеоуроки, презентації, конспекти, тести, робочі пр
Інформатика - великий вибір методичних матеріалів для вчителя. Статті, наукові роботи, відеоуроки, презентації, конспекти, тести, робочі програми та інші методичні ... |
Оскільки для віддаленого навчання є специфічні принципи навчання, то рекомендовано внести корективи в освітній процес з інформатики: скоригувати як зміст, так і особливості методики викладання конкретних тем. Також слід звертати увагу на технічні можливості учнів щодо виконання окремих практичних завдань на різних технічних пристроях.
З метою підвищення навчальної активності з інформатики рекомендовано:
1. Застосовувати групові завдання для безпосереднього залучення кожного учня в процес.
2. Надавати школярам плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть теоретичний матеріал, посилання на відео для перегляду, творче завдання.
3. Проводити дистанційні онлайн-консультації.
3. Не пропонувати завдань, виконання яких потребує дуже багато часу або використання спеціального програмного забезпечення, якого немає у наявності в учнів.
4. Використовувати онлайн версії програмного забезпечення.
Загальні ресурси для вивчення інформатики
Матеріали на підтримку вивчення інформатики у 5-11 класах за підручниками авторського колективу:
– Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко, Л. А. Чернікова, В. В. Шакотько https://sites.google.com/pu.org.ua/allinf
– Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер:
https://inf5-m.blogspot.com/
https://inf6-m.blogspot.com/
http://inf7-m.blogspot.com/
https://inf8-m.blogspot.com/
https://inf9-m.blogspot.com/
https://inf10-11-m.blogspot.com/.
Онлайновий підручник (І. О. Завадський) http://itknyga.com.ua (на час карантину безкоштовний доступ до усіх уроків для 5-11 класів).
Сайт дистанційного вивчення інформатики (Оксана Пасічник) https://dystosvita.gnomio.com/
Сайти по темах ІІ семестру 2020 року
5-6 клас Тема «Алгоритми та програми»
https://hourofcode.com/ua/learn
https://blockly.games
https://studio.code.org/courses
https://teacher-typ.blogspot.com/
7 клас
Тема «Алгоритми та програми»
https://edx.prometheus.org.ua/courses/coursev1:KPI+Scratch101+2017_T1/course/
https://teacher-typ.blogspot.com/
8 клас
Тема «Алгоритми та програми»
https://www.e-olymp.com
https://teacher-typ.blogspot.com/
10-11 клас
Базовий модуль (тема «Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних»)
https://edx.prometheus.org.ua/courses/IRF/DV101/2016_T3/course/
Вибірковий модуль"Інформаційна безпека"
https://courses.prometheus.org.ua/courses/KPI/IS101/2014_T1/about
https://www.netacad.com/
Вибірковий модуль "Веб-технології"
http://cpto.dp.ua/public_html/posibnyky/basic_html/urok1.html
https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:LITS+114+2017_T4/course/
https://css.in.ua/
Вибірковий модуль «Креативне програмування у Processing»
https://dystosvita.gnomio.com/course/view.php?id=29
Інформуємо, що на сайті «Форум інформатиків Полтавщини» (http://itpl.at.ua) розміщено таблицю із спільним редагуванням з посиланнями на освітні ресурси для забезпечення ефективного освітнього процесу з інформатики за дистанційною формою.
|
Лист МОН України №1/11-5966 від 01.07.2019 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році», у якому уміщено методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році, підготовлені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.
Методичні рекомендації Інформатика 2019-2020
Методичні рекомендації Інформатика 2019 |
Виробляємо критерії для об'єктивного оцінювання школярів! #наурок |
https://nus.org.ua/…/vidpovidayemo-na-zapytannya-posada-z…/…
NUS.ORG.UA Відповідаємо на запитання. Посада заступника з виховної роботи, матеріально-технічна база і тонкощі роботи в НУШ
Склали нову добірку відповідей на ваші запитання. У цьому матеріалі відповіді про: чи буде посада заступника з виховної роботи; чи
– У 2018/1209 навчальному році я навчатиму 1 клас. Проте вже в 2 класі до складу інтегрованого предмету “Я досліджую світ” входить інформатична галузь. Чи зможу я читати в своєму класі цей предмет, якщо маю лише сертифікат “Курс Microsoft із цифрових технологій” за 2011 рік і не проходила курси для вчителів початкових класів, які викладають інформатику?
Щодо цього діють ті ж правила, визначені Галузевою угодою між Міністерством освіти і науки та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки. Передавати уроки з окремих предметів у початкових класах, в т. ч. уроки іноземної мови, фізичної культури, образотворчого мистецтва, музики, інформатики лише спеціалістам потрібно за наявності об’єктивних причин та обов’язкової письмової згоди учителів початкових класів, забезпечуючи при цьому оплату праці відповідно до положень п. 74 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти. |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[236]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|