ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 571-580
    Сторінки: « 1 2 ... 56 57 58 59 60 ... 147 148 »

    https://nus.org.ua/…/vidpovidayemo-na-zapytannya-navchanny…/

    NUS.ORG.UA Відповідаємо на запитання. Навчання у класах НУШ

    Редакція “Нової української школи” продовжує отримувати запитання. Ця добірка відповідей – про навчання у класах НУШ. – Чи в 2 класі

    Методичні рекомендації | Переглядів: 614 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.07.2019 | Коментарі (0)

    https://nus.org.ua/…/vidpovidayemo-na-zapytannya-posada-z…/…

    NUS.ORG.UA Відповідаємо на запитання. Посада заступника з виховної роботи, матеріально-технічна база і тонкощі роботи в НУШ

    Склали нову добірку відповідей на ваші запитання. У цьому матеріалі відповіді про: чи буде посада заступника з виховної роботи; чи






    – У 2018/1209 навчальному році я навчатиму 1 клас. Проте вже в 2 класі до складу інтегрованого предмету “Я досліджую світ” входить інформатична галузь. Чи зможу я читати в своєму класі цей предмет, якщо маю лише сертифікат “Курс Microsoft із цифрових технологій” за 2011 рік і не проходила курси для вчителів початкових класів, які викладають інформатику?

    Щодо цього діють ті ж правила, визначені Галузевою угодою між Міністерством освіти і науки та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України на 2016-2020 роки. Передавати уроки з окремих предметів у початкових класах, в т. ч. уроки іноземної мови, фізичної культури, образотворчого мистецтва, музики, інформатики лише спеціалістам потрібно за наявності об’єктивних причин та обов’язкової письмової згоди учителів початкових класів, забезпечуючи при цьому оплату праці відповідно до положень п. 74 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти.

    Методичні рекомендації | Переглядів: 231 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.07.2019 | Коментарі (0)

    https://osvitoria.media/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-v…/

    Об этом сайте OSVITORIA.MEDIA Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2019/2020 навчальному році – Освіторія

    Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 01. 07. 2019 р. № 1/11-5966 Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2019/2020 навчальному році У 2019/2020 навч....

    Методичні рекомендації | Переглядів: 231 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.07.2019 | Коментарі (0)

    Раніше під цифровим навчанням ми вважали компакт-диски, флешки та презентації, сьогодні - це навчання в тій точці, де знаходиться учень.
    Такі інструменти як YouTube, Facebook змінили систему навчання повністю.

    LMS вже не є центром корпоративного навчання. Система каталогів SCORM відійшла в минуле. Натомість середовища мікронавчання - YouTube, Grovo, Axonify, Qstream, Pathgather, Edcast та макронавчання - Coursera, Udacity, EdX, Udemy, BigThink, Lynda.com, SkillSoft, General Assembly, Pluralsight, CrossKnowledge стали заміною старим LMS.

    Мікронавчання відбувається на льоту там, де користувач і зі смартфону може швидко переглянути/прочитати чи використати в середовищі, з яких ми поглинаємо інформацію щодня.

    Не направляти в мертві, створені спеціально лише для навчання LMS, а організовувати навчання там, де й так діти бувають постійно.

    Середовища макронавчання ми називаємо курсами. Контент, зазвичай, включає в себе набір відеороликів або програму з інструктором, може включати й моделювання, групові обговорення, вправи, тести...

    Об этом сайте EDWVB.BLOGSPOT.COM Тренды цифрового обучения (Digital Learning): десять вещей, которые необходимо знать

    Блог об HR-аналитике, Больших Данных в HR, HR-исследованиях, Управлении талантами

    Наталія Саражинська поширила посилання14 год

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7