ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1472
    Показано матеріалів: 451-460
    Сторінки: « 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 147 148 »

    Як працює мозок? | Переглядів: 188 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 13.01.2020 | Коментарі (0)

    Об этом сайте VSEOSVITA.UA Скрайбінг: спосіб зробити уроки яскравішими

    Як за допомогою скрайбінгу навчитись візуалізувати сюжет твору та інші поняття.


    Більшість людей не пам’ятають свого дитинства — жодних спогадів, принаймні до третього дня народження. Причиною цього є явище, відоме як амнезія дитинства — це природна і поступова втрата спогадів за перші кілька років життя.

    Проте експерти наголошують, що батькам потрібно зосередитися на запам’ятовуванні певних моментів життя їхніми дітьми, передає 24 канал з посиланням на видання Parents.

    Насправді психологи вважають, що дитяча амнезія є нормальною частиною розвитку мозку.

    За так звані епізодичні спогади відповідає гіпокамп — частина мозку, що розташована в скроневій частці. Вона не повністю розвинена при народженні і остаточно формується лише приблизно до 4-річного віку — це, зазвичай, якраз той час, коли діти починають послідовно згадувати деякі речі.


    Так виглядає гіпокамп у мозку людини / Фото abcnews

    Ще одну причину дитячої амнезії назвала Саллі Годдард Блайт — директорка Інституту нейрофізіологічної психології у Великій Британії.

    Вона вважає, що люди не можуть пам’ятати своє дитинство через те, що ці моменти сталися з нами до того, як ми навчилися вільно говорити. Адже вербальна мова досягає стадії «достатнього вільного володіння мовою» приблизно в 3 роки дитини.

    «У дітей є такі спогади, але вони дуже швидко зникають», — наголошують експерти. Вчені вважають, що спогади з раннього дитинства починають швидко втрачатися приблизно з 7 років.

    Науковці провели дослідження: 3-річних дітей попросили поговорити зі своїми матерями про шість подій з їхнього життя. Потім їх попросили згадати ці події, коли вони стали старшими. Дослідники виявили, що у віці від 5 до 7 років діти пам’ятали понад 60 % подій, але згодом — у віці 8 та 9 років про ці події згадали менше ніж 40% дітей.

    «Вважають, що свідома пам’ять розвивається приблизно з 3-х років, але перед цим існує сенсорно-емоційний досвід, який може відродитися в подальшому житті, коли будуть подібні події чи відчуття», — говорить Блайт. Так, приємним прикладом чуттєвої пам’яті може бути особливий запах, який через багато років викликає образ або навіть відчуття присутності нашої матері.


    Запах мами дитина може пам’ятати з дитинства / Фото UaModna

    Блайт пропонує, аби батьки допомогли дітям згадати їх ранні роки, розмовляючи з ними про речі, що сталися в минулому та показуючи їм сімейні фотографії. Адже ці спогади є важливими — вони допомагають дитині дізнатися про навколишній світ.

    Автор: 

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 208 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.01.2020 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7