ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс

    У розділі матеріалів: 1474
    Показано матеріалів: 251-260
    Сторінки: « 1 2 ... 24 25 26 27 28 ... 147 148 »

    Якими мають бути плани уроку? Чи треба нам розписувати їх похвилинно? І чи допоможе це нам досягти кращих результатів? Насправді, достатньо використовувати практику плану уроку одним реченням. За такою практикою нам потрібно відповісти лише на три речення: ЩО, ЯК і ЧОМУ.

    1. ЩО
    ЩО ми хочемо, щоб наші учні дізналися (або зробили) до кінця уроку? Тут ми визначаємо зміст або навички, які потрібно засвоїти. Наприклад, «я хочу, щоб студенти мали змогу оцінити надійність онлайн-джерел». Це навичка.

    2. ЯК
    Далі, ЯК студенти досягнуть цієї мети?
    Іншими словами, який метод, стратегію, інструмент чи діяльність ми будемо використовувати, щоб переконатися, що вони її досягнуть? Зазвичай тут використовують практичні завдання.
    Використовуючи попередній приклад, ми можемо побудувати таку конструкцію:
    • Студенти зможуть оцінити достовірність онлайн-джерел шляхом “триангуляції” інформації.
    • Студенти зможуть оцінити достовірність джерел в Інтернеті, поставивши критичні запитання, такі як: "Чи дає автор посилання на дослідження?"
    • Студенти зможуть оцінити надійність онлайн-джерел, обговоривши в групах плюси і мінуси кожного джерела.

    3. ЧОМУ
    Нарешті, ЧОМУ студенти вивчають цей матеріал/навички?
    Чому студенти повинні це знати або робити? Яку користь вони отримають? Знання наших учнів — це ключ до відповіді на ці питання.
    ЧОМУ може початися з підказки, "щоб..." Продовжуючи приклад оцінки джерел, ми могли б сказати:
    • Студенти зможуть оцінити достовірність джерел в Інтернеті, "триангулюючи" інформацію, щоб вони могли приймати кращі рішення.
    ЧОМУ — це найважливіша частина плану уроку з одним реченням. За словами консультанта з маркетингу та лідерства Саймона Сінека, це формує поведінку. У своїй книзі бестселерів «Почни з чому» (а також у надзвичайно популярному TedTalk) Сінек стверджує, що провідні організації розуміють, що люди не «купуватимуть» те, що продається, якщо вони не розуміють, чому вони це роблять. 

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 126 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 30.09.2021 | Коментарі (0)

    "How learning happens" — це книжка Пола Кіршнера та Карла Гендріка освітніх досліджень та їх висновки про те, як ми вчимося та що нам потрібно, щоб навчатися ефективно, ефективно та приємно. Багато з цих робіт надихнули дослідників та вчителів у всьому світі та залишили слід у тому, як ми викладаємо сьогодні.
    Пропонуємо вам 10 цікавих правил ефективного навчання, що виявили Пол Кіршнер та Карл Гендрік:

    1. Власної мотивації недостатньо для навчання; необхідна робоча пам'ять і зусилля!
    Студенти не стають незалежними, саморегульованими учнями, залишаючись без нагляду вчителя. Їм потрібна велика кількість керованої практики.

    2. Мотивація не веде до досягнень; досягнення породжують мотивацію.

    3. Пов’язування навчання з попередніми знаннями має важливе значення для глибокої обробки.

    4 “Стилі навчання" не підтверджуються дослідженнями. Однак існує теорія подвійного кодування (або мультимедійного навчання), яка говорить, що використання декількох видів подачі інформації (наприклад візуальне + текстове) покращує навчання.

    5. Цілі опанування (навчання) стоять вище за цілі виконання (оцінки або результати тестів).

    6. Учні, які навчаються, отримують послідовний, конкретний, корекційний відгук, навчаються краще.

    7. Повторення — це дійсно мати навчання. Переходячи від простих до складних та від конкретних до абстрактних творів, учні вчаться засвоювати інформацію у вигляді когнітивних схем.

    8. Дуже важливо регулярно проводити тестування на перевірку розуміння матеріалу учнями.

    9. Найкращі методи навчання — це практика та практичні тестування. Виділення та підведення підсумків не настільки ефективні, головним чином тому, що студенти не знають, як правильно їх виконувати, і їх потрібно навчати.

    10. Не слід використовувати технології в навчанні лише заради використання. Зосереджуємося на якості та способі подачі інформації.

    Більше цікавого про навчання ми ще розповімо на курсі "Мистецтво навчати". Приєднуйтеся — https://prosteer.com.ua/mystectvo-navchaty !

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 147 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 29.09.2021 | Коментарі (0)

    Активное восприятие, память, работа с информацией: современные методики  https://directacademia.ru/page1600039...

    Як працює мозок? | Переглядів: 137 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 28.09.2021 | Коментарі (0)

    Розробки для розвитку креативного мислення

    НазваПрезентація «Цікаві завдання з використанням цеглинок LEGO» (віршовані задачі)
    АвторкаАсанова Оксана Василівна
    Про матеріал: Використання LEGO на уроках математики дозволяє вчителеві легко та цікаво знайомити учнів із арифметичними діями та сприяє формуванню обчислювальних навичок. Діти розвиватимуть уміння складати та розв'язувати завдання вивчених видів, учитимуться логічно мислити та комунікувати.


    НазваПрезентація «Малювання фігур» (Java)
    АвторСеменюк Валерій Миколайович
    Про матеріал: Пропонована презентація містить інформацію про креативне програмування (додатковий модуль), а також про малювання в середовищі Processing найпростіших фігур із використанням графічних примітивів.

    Читайте також:


    •  Зміна освітньої парадигми в шкільній інформатиці з переходом від підготовки кваліфікованого користувача до підготовки креативної особистості, яка здатна створювати новий інформаційний продукт.

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 173 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 27.09.2021 | Коментарі (0)

    https://osvita-docs.com/node/412

    Техніка безпеки і охорона праці в кабінеті інформатики | Інструкції для навчальних закладів України

    OSVITA-DOCS.COM

    Техніка безпеки і охорона праці в кабінеті інформатики | Інструкції для навчальних закладів України

    За наявності персональних комп'ютерів потрібна чітка організація охорони праці в кабінеті інформатики, а при проведенні уроків з використанням комп'ютерів - вивче...

    Кабінет інформатики | Переглядів: 161 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.09.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [191]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7