ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » Проекти / Вправи

    14 березня — День числа π
    03.03.2020, 22:17

    14 березня — День числа π

    Це неофіційне свято на честь математичної константи π, яка допомагає обчислювати периметр кола, площу круга та об’єм кулі, а також параметри геометричних фігур, у складі яких є круг.

    Це свято придумав у 1987 році фізик Ларрі Шоу, який помітив, що в американській системі запису дат (місяць:число) 14 березня записується як 3:14, що збігається з першими розрядами цієї величини, а у час 1:59:26 збіг стає ще точнішим — π = 3,1415926. Цей день математики різних країн вважають своїм професійним святом.

    Покажіть дітям красу математики як науки, наголосіть на її важливості та потрібності у житті людей, зокрема повсякденному.

    Робота з дітьми впродовж дня

    • Бесіда-дослідження “Навіщо потрібні числа?”.
    • Гра-дослідження “Як можна занотувати числа?”: вихователь коротко розповідає, як у далекому минулому, коли ще не було звичних нам цифр, занотовували кількість; діти придумують власні способи “запису” кількості.
    • Віршовані задачі “Нумо лічити!” на додавання та віднімання в межах 10 (“Джміль”, № 2, 2017 та е-додаток до нього).
    • Бесіда-дослідження “Що таке фрактали і де їх можна побачити?” (публікація “Фрактали: математика, мистецтво, винахідництво”, “Дошкільне виховання”, № 1, 2016).
    • Вправа-асоціація “На що схожий фрактал”: вихователь показує дітям фрактали, вони порівнюють їх з об’єктами довкілля.
    • Винахідницька гра “Пісочні фрактали”: діти створюють фрактали із сухого піску.
    • Гра-подорож “Мандруємо у фракталі”: педагог демонструє 3D-фрактал, діти уявляють, як мандрують у ньому на маленькому вертольоті, розповідають, що цікавого побачили, малюють епізоди “подорожі”.
    • Гра-дослідження на прогулянці “Шукаємо геометричні фігури навколо”: діти разом з вихователем шукають у довкіллі предмети, що за формою близькі до різних геометричних фігур, і наприкінці гри визначають, яких фігур більше.
    • Мандрівка “У пошуках фракталів”: діти шукають фрактали у природі.
    • Творча аплікація-поробка “Паперові фрактали”: діти створюють фрактали з геометричних фігур або виготовляють поробку з паперу.
    • https://jmil.com.ua/etc/holidays_march
    Категорія: Проекти / Вправи | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 185 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [366]
    4 клас Інформатика [379]
    5 клас Інформатика [595]
    6 клас Інформатика [529]
    7 клас Інформатика [611]
    8 клас Інформатика [622]
    9 клас Інформатика [681]
    10 клас Інформатика [639]
    11 клас Інформатика [774]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [17]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7