ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » Медіатворчість

    У категорії матеріалів: 27
    Показано матеріалів: 11-20
    Сторінки: « 1 2 3 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
    Вправи / Завдання / Практичні роботи | Переглядів: 172 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 14.09.2022 | Коментарі (0)

    Кроки, як навчити дитину поводитись з дезінформацією:

    Загальні правила:

    1. Прочитай 

    Спочатку важливо ознайомитись з інформацією, оцінити, чи це опис думки певної людини, чи використані офіційні дані, які вказують на те, що це факт.

    2. Перевір 

    Далі потрібно пошукати схожу інформацію в декількох різних джерелах для перевірки достовірності. Наприклад, передивитись офіційні сторінки міністерств та іноземні джерела, які висвітлюють дані з певної теми.

    3. Почекай 

    Перед тим, як щось поширити на своїй сторінці, важливо зачекати деякий час. Бувають випадки, коли всі медіа публікують певну інформацію, яка виявляється неправдивою. Тож, важливо зачекати певний час, щоб побачити, чи ця інформація є достовірною, та перевірити її ще раз.

     Якщо хтось зі знайомих поширив неправдиву інформацію:

    1. Важливо не критикувати людину та не стверджувати, що вона зробила це навмисно чи перед тим не перевірила інформацію 

    2. Напишіть людині у приватні повідомлення, що, здається, пост містить дезінформацію. Додайте посилання на достовірну інформацію чи спростування написаної інформації 

    3. Якщо ви не готові особисто спілкуватись з людиною, то можете поскаржитись на допис з відміткою “Неправдива інформація” 

    Якщо я поширив/поширила неправдиву інформацію:

    1. Так, ми всі часом робимо помилки. Важливо їх помічати та виправляти 

    2. Можете обрати один із шляхів:

    а) видалити свій пост, який містить дезінформацію;

    б) зробити примітку в оригінальному пості, що, на жаль, інформація в цьому пості не є достовірною та надати посилання на нове перевірене джерело;

    в) якщо це сторіз, то зробити додатковий матеріал про те, що попередня інформація не є правдивою.

    Пам’ятайте, що дезінформація часом захована дуже ретельно і одразу її помітити доволі складно. Через деякий час може з’явитись офіційне повідомлення стосовно неправдивої інформації, або ми можемо знайти джерела, які спростовують попередні дані. Тож, якщо ви розумієте, що певний контент є неправдивим, то важливо зреагувати на це 

    За підтримки Академія Української Преси  / #stop_sexтинг  / #тиждень_протидії_дезінформації

    Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (1 особа та текст)

    Медіатворчість | Переглядів: 129 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 07.07.2022 | Коментарі (0)

    Онлайн-курс для вчителів «Години медіаграмотності» розповість про роботу медіа, фейки та перевірку інформації | Тернопільський прес-клуб

    5 клас Інформатика | Переглядів: 160 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 08.06.2022 | Коментарі (0)

    Фейкові новини завжди були великою проблемою, але зараз особливо важливо ретельно фільтрувати те, що читаєш. Гадаємо, ти вже знаєш, що перше, на що слід звернути увагу, читаючи новини, це дата та час їхньої публікації. Нижче ми перерахували ще декілька дієвих порад.

    1. Першоджерело.
      Будь уважним, бо інколи можна зустріти посилання на фейкові сайті, або взагалі на ті, яких не існує. Іноді посилання може вести на головну сторінку реального сайту, але не на статтю, яка є першоджерелом. Тож це також не є підтвердженням новини.
    2. Факти.
      Дуже часто фейкові новини маніпулюють емоціями (заголовок, що жахає; велика кількість епітетів, що наповнюють текст неприємними подробицями; зображення, які не мають відношення до тексту, але несуть емоційне навантаження) та не мають жодних об'єктивних цифр і фактів.
    3. Пошук за зображенням.
      Добре, що Google має таку чудову функцію. З її допомогою ти можеш перевірити, як давно це фото з'явилося в мережі, а може навіть знайти оригінал, на який додали спецефекти.
    4. Аналіз почутого.
      Якщо ти дивишся сюжет, у якому є звернення від очевидців, то перевір, чи збігаються їхні слова із текстом новини. Бо часто очевидець може говорити про якісь загальні речі, а в самій новині йтиметься про щось інше. Якщо ж очевидець усе ж таки підтвердив новину, то не буде зайвим пошукати інформацію про цю людину та перевірити, чи не з'являлася вона в інших сюжетах (нам із вами вже відомі приклади, коли одні й ті самі люди в різних новинах з'являються в образі мешканців різних міст)
    5. Ім'я та посада
      «Наш компетентний фахівець розповів…» - це ніщо, таких новин ти й самостійно можеш написати сотню за день. Якщо фахівець щось розповідає, то обов'язково будуть згадані його ім'я та посада, а за пошуком в інтернеті ти зможеш переконатися в тому, що це не вигадана людина.

    Тож ніколи не лінуйся та завжди перевіряй інформацію перш ніж поширити її. Бо ти ж не хочеш розповсюджувати фейки

    5 клас Інформатика | Переглядів: 152 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 03.05.2022 | Коментарі (0)

    Тест (7-11 класи)  Код доступу 2194465   Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua  

    Тест (4-6 класи)  Код доступу 3674832   Використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua  

     

    2 клас Інформатика | Переглядів: 133 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.02.2022 | Коментарі (0)

    http://mirgorod7.at.ua/2022/posibnyk_z_osvity_u_sferi_cyfrovogo_gromadyanstva_.pdf

    Посібник з освіти у сфері цифрового громадянства

    Процвітання та добробут громади можна виміряти рівнем активного внеску кожного з громадян у спільні цілі демократичної культури. Посібник з освіти у сфері цифрового громадянства прагне покращити цей процес. Практичне видання поглибить розуміння важливості цифрового громадянства для нашого майбутнього суспільства та зародить ідеї для занять у класі.

     

    Посібник з освіти у сфері цифрового громадянства

    Процвітання та добробут громади можна виміряти рівнем активного внеску кожного з громадян у спільні цілі демократичної культури. Посібник з освіти у сфері цифрового громадянства прагне покращити цей процес. Практичне видання поглибить розуміння важливості цифрового громадянства для нашого майбутнього суспільства та зародить ідеї для занять у класі.

    7 клас Інформатика | Переглядів: 129 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 02.02.2022 | Коментарі (0)

    1-10 11-20 21-27

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [524]
    7 клас Інформатика [594]
    8 клас Інформатика [611]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [66]
    Цифрова та медіаграмотність [101]
    Академічна доброчесність [15]
    Медіатворчість [27]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7