-
Створити вебквест з завданнями, пов'язаними з оцінкою джерел, факт-чекінгом і розумінням медіаповідомлень.
-
Організувати гру-симуляцію, де учні можуть створювати власні медіапродукти та презентувати їх один одному.
-
Провести дискусійні групи, де учні можуть обговорювати етичні й соціальні питання, пов'язані з медіа.
-
Запросити гостя-експерта для проведення лекції про медіаграмотність і медіаосвіту.
-
Підтримувати практику регулярного читання новин та медіаповідомлень в класі та проводити обговорення їхнього змісту.
-
Навчити учнів використовувати інструменти онлайн-пошуку й оцінки джерел.
-
Організовувати тематичні вебінари про медіаграмотність для батьків і вчителів.
-
Розробити проєкти зі створення відеороликів, які б висвітлювали важливість медіаграмотності та медіаосвіти.
-
Заохочувати учнів до публікації власних думок і рецензій на медіаматеріали в онлайн-середовищах.
-
Використовувати медіаматеріали, які допомагають розвивати медіаграмотність, такі як новинні портали, ігри та онлайн-ресурси.
Корисні Інтернет-ресурси з цієї теми: https://umity.in.ua/tip/?id=8
|