ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 9 клас Інформатика

    Три цікаві задачі для 9 класу в Excel
    14.11.2024, 09:56

    Три цікаві задачі для 9 класу в Excel

    Задача 1: Розрахунок середнього балу

    Умова: Створити таблицю оцінок учня за семестр. Використати формули для розрахунку середнього арифметичного балу за кожен предмет, середнього балу за семестр та визначення, чи учень допускається до наступного семестру (наприклад, при середньому балі вище 8).

    Коментар:

    • Ця задача дозволяє закріпити навички роботи з формулами, особливо зі функцією AVERAGE для обчислення середнього значення.
    • Для визначення допуску можна використати функцію IF, яка повертає різні значення залежно від умови.
    • Можна додати умовне форматування, щоб виділити оцінки нижче певного порогу.

    Задача 2: Аналіз витрат на продукти

    Умова: Створити таблицю з переліком продуктів, їхньою кількістю та ціною за одиницю. Використати формули для розрахунку загальної вартості кожного продукту та загальної суми витрат. Побудувати діаграму, яка відобразить структуру витрат.

    Коментар:

    • Ця задача розвиває навички роботи з даними, формулами для обчислень та побудови діаграм.
    • Можна запропонувати учням додати до таблиці ще один стовпчик з категорією продуктів (наприклад, фрукти, овочі, молочні продукти) та побудувати кругову діаграму для візуалізації розподілу витрат за категоріями.

    Задача 3: Моделювання фінансових інвестицій

    Умова: Створити таблицю для моделювання зростання банківського депозиту з урахуванням відсоткової ставки та періоду інвестування. Використати формулу складних відсотків для розрахунку суми на рахунку в кінці кожного року. Побудувати графік, який відобразить зміну суми депозиту з часом.

    Коментар:

    • Ця задача дозволяє застосувати знання з математики (складні відсотки) та продемонструвати практичне застосування Excel для фінансових розрахунків.
    • Можна ускладнити задачу, додавши можливість внесення додаткових вкладів або зняття коштів протягом інвестиційного періоду.

    Додаткові поради:

    • Запропонуйте учням самостійно вибрати дані для таблиць, щоб зробити завдання більш цікавим.
    • Заохочуйте їх експериментувати з різними функціями та форматуванням.
    • Обговоріть з учнями отримані результати та зробіть висновки.

    Можливі розширення задач:

    • Використання функцій SUM, COUNT, MAX, MIN для виконання більш складних обчислень.
    • Створення макросів для автоматизації рутинних дій.
    • Зв'язування кількох таблиць між собою.
    • Використання зовнішніх даних (наприклад, курси валют з інтернету).

    Ці задачі допоможуть учням не тільки освоїти основні функції Excel, але й розвинути логічне мислення, аналітичні навички та вміння працювати з інформацією.

    Категорія: 9 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7