Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи
08.09.2021, 20:48
Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси і системи.
Завдання 1. Prometheus
Розгляньте список курсів, доступних зараз на сайті безкоштовних онлайнових курсів Prometheus https://prometheus.org.ua/. Оберіть курс, який вас зацікавив. Перевірте, чи можна зареєструватися слухачем даного курсу й на яких умовах. Розгляньте опис курсу та заповніть форму оцінювання курсу, яка збережена у файлі Платформа для дистанційного навчання папки Інформаційне суспільство.
Створіть мотиваційного електронного листа й надішліть його вчителю на електронну скриньку та двом учням, яким би ви порекомендували даний курс. Прикріпіть до листа файл із заповненою формою. Після завершення роботи над практичними завданнями перегляньте у своїй електронній скриньці листи від однокласників. Прийміть рішення щодо можливості дистанційного навчання на одному з курсів.
Завдання 2. Портал знань
Відкрийте сайт Портал знань за адресою http://znannya.org. Знайдіть відомості про мету створення цього сайта, його авторів та визначте, для кого призначено матеріали, розміщені на ньому. Перейдіть за посиланням Тестування/Онлайн-тестування/Тести. Оберіть тему для тестування – Мережа Інтернет та її сервіси. Перевірте себе. У разі неправильних відповідей перейдіть за поданими посиланнями та перегляньте теоретичний матеріал. Пройдіть тест ще раз. Перегляньте розділ Популярні курси й оберіть курси, які б ви хотіли опанувати дистанційно. Знайдіть курс Adobe Flash – розробка інтерактивних мультимедійних програм. Перегляньте запропоновані матеріали. Знайдіть п’ять підтверджень того, що портал можна вважати системою дистанційного навчання. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Портал_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Завдання 3. Тренажери (6 балів)
Порівняйте роботу з віртуальним тренажером із правопису української мови (http://webpen.com.ua/#exercises) та розділ Вправи на сайті вивчення математики онлайн (http://ua.onlinemschool.com/math/prac…). Знайдіть п’ять спільних ознак і три відмінності даних ресурсів. Обміркуйте, як краще подати свою відповідь, збережіть її в папці Практична робота 1 з іменем Тренажери_Прізвище та надішліть разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.
Завдання 4. Інтерактивні підручники (6 балів)
Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику з мови програмування Python (http://pythontutor.ru/lessons/inout_a…). Розгляньте вікно редактора коду та запустіть на виконання першу програму заняття 1.
Дослідіть, чи можна внести зміни в код програми та запустити її на виконання. Розгляньте матеріали, подані в інтерактивному підручнику Математика: Арифметика. Рівняння та нерівності (https://www.ed-era.com/books/maths/). Натисніть кнопку Читати та розгляньте розділ Розкладання многочлена на множники.
Пригадайте за поданим текстом навчальний матеріал і виконайте запропоновані завдання. Зробіть висновок про те, яким чином пропоновані сервіси забезпечують «інтерактивний зв’язок» з користувачем. Складіть текстовий документ, де подайте свій висновок, який підкріпіть екранними копіями відповідних режимів, збережіть його в папці Практична робота 1 з іменем Підручник_Прізвище. Надішліть файл разом з електронним листом на електронну скриньку вчителя.