Перше, що треба тримати в голові, – це те, що цікавить роботодавця: досягнення, ключові навички, знання специфічних програм, цікаві проєкти та цифри. Бізнесу важливо, скільки ви можете заробити саме для нього.
Які є універсальні правила хорошого резюме?
Ось на що треба звертати увагу:
- Досвід роботи. Це ваші досягнення, сильні якості й експертиза. Роботодавцю цікавий не процес, а результат.
- Місця роботи. Розкажіть про компанії, де ви працювали. Лаконічно, але так, щоби було точно зрозуміло, в якій сфері та з якими масштабами мали справу.
- Стиль написання. Використовуйте термінологію, яка притаманна вашій спеціалізації. Іншими словами, говоріть мовою роботодавця.
- Подача. Резюме має легко читатися та підсвічувати найважливіші моменти професійного життя.
- Грамотність. Помилки в резюме – як пляма на білосніжній сукні haute couture. Використайте програму для перевірки орфографії та пунктуації.
Лайфхак:
На співбесіді не починайте розповідь про себе зі школи, ВНЗ і сімейного статусу. «Nothing personal just business» – саме ця фраза якнайкраще говорить про те, що насамперед цікаво майбутньому роботодавцю.
Які головні помилки роблять у резюме?
З правилами розібралися, а тепер два слова про помилки:
- Не вказуйте домашню адресу, сімейний статус, рік народження – це нічого не дає роботодавцю.
- Слідкуйте за хронологією подання. Починайте з найсвіжішого та найважливішого: останнього чи найбільш релевантного місця роботи, інші – стисло. Те саме стосується й розділу про освіту.
- Уважно підбирайте фото. Воно має бути в хорошій якості, актуальне, в діловому стилі або smart casual. Без фото в купальниках, на мотоциклах, із друзями й іншого.
- Будьте конкретними та лаконічними – в рекрутерів немає часу на ваші мемуари. Дві-три сторінки більш ніж достатньо, щоб розповісти про себе та зацікавити роботодавця.
https://www.the-village.com.ua/village/knowledge/knowledge-special/319831-kredobank?fbclid=IwAR2st-BZe5K-s3k_Hpc1IXUpe78bY51dXIRwBeWgBKmfhfg72EbzRrqJvZY |