ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 9 клас Інформатика

    23 * 9 клас "Діаграми. Побудова діаграм"
    22.11.2025, 20:58

    Завдання 1: Вибір типу діаграми (Оновлене) 📊

     

    Ситуація: Потрібно візуалізувати дані про розподіл учнів 9-го класу за їхніми улюбленими предметами. Дані:

    • Математика: 25%

    • Інформатика: 35%

    • Історія: 15%

    • Фізкультура: 25%

    Завдання:

    1. Який тип діаграми (стовпчаста, кругова, графік/лінійна) найкраще підходить для представлення цих даних і чому?

    2. Сформулюйте, що має бути підписано на осі/частинах цієї діаграми.

     

    Завдання 2: Аналіз та інтерпретація

     

    Ситуація: Вчителька інформатики побудувала стовпчасту діаграму, яка показує середній бал успішності 9-А класу з інформатики за 4 навчальні чверті. На осі X (горизонтальній) розміщені номери чвертей (I, II, III, IV), а на осі Y (вертикальній) – середній бал (від 1 до 12).

    Завдання:

    1. Опишіть, як, дивлячись на цю діаграму, визначити, коли успішність класу була найвищою, а коли – найнижчою.

    2. Запропонуйте, як можна було б доповнити цю діаграму, щоб порівняти середній бал 9-А та 9-Б класів на одній діаграмі. Який елемент для цього знадобиться?

     

    Завдання 3: Розрахунок даних для кругової діаграми

     

    Ситуація: У класі 20 учнів. Вони проголосували за вид екскурсії:

    • Музей: 8 учнів

    • Природа/Парк: 5 учнів

    • Театр: 7 учнів

    Завдання:

    1. Обчисліть відсоткову частку голосів для кожного виду екскурсії.

    2. Визначте, який кут сектора (у градусах) буде відповідати найбільшій кількості голосів на круговій діаграмі. (Покажіть розрахунок).

     

    Завдання 4: Побудова лінійної діаграми (Графіка)

     

    Ситуація: Потрібно візуалізувати зростання кількості підписників на YouTube-каналі за перші 5 місяців:

    • Місяць 1: 50 підписників

    • Місяць 2: 120 підписників

    • Місяць 3: 250 підписників

    • Місяць 4: 450 підписників

    • Місяць 5: 600 підписників

    Завдання:

    1. Назвіть, який тип діаграми (Графік/Лінійна) є найбільш доцільним для відображення зміни даних у часі?

    2. Складіть чіткий план побудови цієї діаграми (наприклад, у програмі MS Excel або Google Таблиці), вказавши:

      • Що ви вкажете як Підписи осі X (Категорії).

      • Що ви вкажете як Значення ряду даних Y.

     

    Завдання 5: Вимоги до оформлення діаграми

     

    Ситуація: Учень побудував стовпчасту діаграму, але забув додати деякі ключові елементи оформлення. Діаграма порівнює витрати електроенергії (кВт⋅год) за 3 місяці.

    Завдання: Перелічіть чотири (4) обов'язкові елементи оформлення діаграми, які забезпечують її зрозумілість, інформативність та правильну інтерпретацію даних, включаючи:

    1. Пояснення того, про що діаграма.

    2. Пояснення даних на вертикальній осі.

    3. Пояснення того, що означають різні кольори/мітки (якщо є кілька рядів даних).

    4. Пояснення даних на горизонтальній осі.

    Категорія: 9 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 4 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [316]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [379]
    5 клас Інформатика [602]
    6 клас Інформатика [535]
    7 клас Інформатика [625]
    8 клас Інформатика [629]
    9 клас Інформатика [697]
    10 клас Інформатика [652]
    11 клас Інформатика [785]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7