ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 6 клас Інформатика

    6 клас. Цифровий слід
    16.10.2025, 12:58

    1. 🔍 Що таке "Цифровий слід"? (Пошук та Визначення)

     

    Завдання: Використовуючи пошукові системи (наприклад, Google, Bing), знайдіть та запишіть власне, зрозуміле для вас, визначення терміну "Цифровий слід" (Digital Footprint).

    • Додаткове питання: Які два основні типи цифрового сліду існують (активний та пасивний)? Спробуйте пояснити їхню різницю на простих прикладах.


     

    2. 👍 "Слідкую за собою": Аудит свого сліду (Аналіз)

     

    Завдання: Складіть список із 5-7 видів діяльності, які ви зазвичай робите в інтернеті, що залишають ваш цифровий слід. Навпроти кожного пункту зазначте:

    1. Яку інформацію про вас він може залишати (наприклад, лайк під відео $\rightarrow$ ваші інтереси).

    2. Чи є цей слід активним чи пасивним?

    Діяльність в Інтернеті Інформація, що залишається Тип сліду (Активний/Пасивний)
    Приклад: Публікація фото у соцмережі Зовнішність, місцезнаходження, друзі Активний
    1.    
    2.    
    ...    

     

    3. 🛡️ "Правила Кібербезпеки": Як захистити свій слід (Творчість)

     

    Завдання: Створіть 3-5 простих правил для своїх однокласників, які допоможуть їм зробити свій цифровий слід безпечним і позитивним. Оформіть їх у вигляді коротких плакатів або мемів (намалюйте або опишіть).

    • Порада: Подумайте про паролі, особисту інформацію, спілкування та публікації.


     

    4. 🎭 "Ситуація з наслідками": Обговорення (Критичне мислення)

     

    Завдання: Прочитайте наступну ситуацію та дайте відповіді на запитання:

    Ситуація: Ваш однокласник Іван у грі написав образливий коментар іншому гравцеві. Через рік Іван подає документи до IT-школи, і приймальна комісія, провівши пошук в інтернеті, знаходить скріншот цього коментаря.

    Питання:

    1. Чому цей коментар називають частиною цифрового сліду Івана?

    2. Як цей старий коментар може вплинути на його майбутнє (вступ до школи)?

    3. Що мав би зробити Іван, щоб уникнути такої проблеми? (Наприклад, не публікувати чи видалити?).


     

    5. ❌ Що не потрібно публікувати? (Сортування)

    Завдання: Розділіть наступну інформацію на дві колонки: "Можна публікувати" (з мінімальними ризиками) та "Краще НЕ публікувати" (приватна або ризикована інформація).

    Інформація Краще НЕ публікувати ⛔ Можна публікувати ✅
    1. Ваш домашній адрес    
    2. Фото вашого улюбленого хобі (наприклад, малювання)    
    3. Ваш повний номер телефону    
    4. Загальна інформація про улюблену футбольну команду    
    5. Фото шкільного табеля з оцінками    
    6. Ваші думки про прочитану книгу    
    Категорія: 6 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 21 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [316]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [380]
    5 клас Інформатика [603]
    6 клас Інформатика [537]
    7 клас Інформатика [626]
    8 клас Інформатика [630]
    9 клас Інформатика [699]
    10 клас Інформатика [654]
    11 клас Інформатика [790]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7