Статистика |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У категорії матеріалів: 599 Показано матеріалів: 551-560 |
Сторінки: « 1 2 ... 54 55 56 57 58 59 60 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Запрошуємо школярів 8-11 класів, учнів професійно-технічних ліцеїв та студентів коледжів на онлайн-урок на YouTube каналі Спільноти Програми Академій Cisco в Україні.
Початок заходу о 12-30, тривалість 45 хвилин. Також можна буде прослухати подію в запису.
Тематика виступів експертів:... Показати більше...

Пам’ятка
Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям
- Не давайте нікому своїх паролів.
- Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
- Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
- Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
- Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
- Не діліться своїми фото з незнайомцями.
- Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
- Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.
- Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
- Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
- Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).
- Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.
Цю інформацію можна використати у якості роздаткового матеріалу у процесі проведення виховної години.
|
ПАМ’ЯТАЙ! Безпечна робота з комп'ютером
Завдання. Проаналізуйте сайт "ДЖІЛЬ", використовуючи критерії оцінювання матеріалів з Інтернету (просто для себе (усно) потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок) матеріал «Далекий близький космос». Після аналізу виконайте практичне завдання.
- Аналізуємо Зміст сайту
- Для кого призначений даний сайт?
- Яка мета Інтернет-сторінки?
- Яку інформацію вона містить?
- Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
- Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
- Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
- Коли був створений сайт або документ?
- Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
- Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
- Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
- Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
- Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
- У чому цінність інформації даного сайту?
Читати ДАЛІ...
|
|
|