Завдання для учнів 5-го класу, що поєднують тему "Комп’ютерна графіка та її особливості" з принципами толерантності та взаємоповаги:
1. Створення "Палітри Різноманітності" (Растрова графіка)
Завдання: Створити растрове зображення (наприклад, у програмі Paint) у вигляді "Палітри Різноманітності". Учні мають використати мінімум 7 різних кольорів і створити з них гармонійну композицію, яка символізує, що світ складається з багатьох різних, але однаково важливих елементів (людей, культур, думок).
Мета: Закріпити навички роботи з кольорами та заливанням у растровому редакторі. Обговорення: як різні кольори можуть співіснувати, створюючи красу, подібно до того, як різні люди збагачують суспільство.
Завдання: Використовуючи векторний графічний редактор (наприклад, онлайн-редактор, якщо є доступ), створити простий логотип або емблему "Символ Єдності". Логотип повинен складатися з кількох геометричних фігур (кругів, квадратів, ліній), які, поєднуючись, утворюють нову, гармонійну форму. Наприклад, дві різні фігури, що тримаються за руки.
Мета: Ознайомитися з принципами векторної графіки (об'єкти, а не пікселі) та використанням геометричних примітивів. Обговорення: Як різні фігури (різні люди) можуть ідеально доповнювати одна одну.
3. "Хмара Толерантних Слів" (Робота з Текстом і Фігурами)
Завдання: Створити колаж або плакат, використовуючи текстові об'єкти та графічні фігури. Учні мають вписати в контур великого серця (або іншої символічної фігури) 5-10 слів-синонімів до толерантності (повага, дружба, терпіння, розуміння, доброзичливість). Текст має бути різних розмірів і кольорів, що імітує "хмару слів".
Мета: Навчитися форматувати текст у графічному редакторі (шрифт, розмір, колір) та розміщувати його всередині графічних об'єктів.
Завдання (Робота в парах): Учні обмінюються простими малюнками або фотографіями-смайлами, зробленими ними самими. Кожен учень має відредагувати отримане зображення, додавши до нього елементи, що підкреслюють унікальність та позитивні риси "приятеля" (наприклад, додати корону, яскравий колір, смішну рамку, не змінюючи при цьому основної форми).
Мета: Опанувати прості інструменти редагування (додавання елементів, використання шарів або простого накладання) та розвинути здатність бачити і підкреслювати позитивні відмінності інших.
Ключові терміни:Редагування, Шари (якщо редактор дозволяє), Рамка, Унікальність.
5. Презентація "Наші Правила" (Створення Слайду)
Завдання: Створити один слайд-правило для класного куточка толерантності. На слайді має бути:
Назва правила (наприклад, "Поважай думку іншого").
Яскрава тематична ілюстрація (самостійно намальована або завантажена і відредагована).
Використання ефектів анімації для одного з елементів (наприклад, для назви), щоб привернути увагу.
Мета: Застосувати знання про комп'ютерну графіку для створення освітнього контенту та освоїти базові навички роботи з презентаціями (слайд, фон, зображення, анімація).