інше: кольори, форми, абетка Брайля, навчання визначення часу…
У поточній версії GCompris понад 100 вправ. Розробники постійно працюють над новими вправами. GCompris є вільним програмним забезпеченням, це означає, що ви можете адаптувати програму до власних потреб, покращувати її і, що найважливіше, ділитися вашими творіннями із усіма дітьми.
Проєкт GCompris працює на обладнанні спільноти KDE та розвивається нею.
ВСЕУКРАЇНСЬКА КАМПАНІЯ ПРОТИ КІБЕРБУЛІНГУ DOCUDAYS UA
У межах всеукраїнської кампанії проти кібербулінгу, за сприяння МОН, було проведено DOCU/ТИЖДЕНЬ проти булінгу для учнів 5–7 та 8–11 класів. Загалом в проєкті взяли участь 81 000 учнів, 1609 вчителів і 320 шкіл.
Всеукраїнська кампанія проти кібербулінгу створила відео "Mr. Nox" і буклет для батьків і дітей, який пояснює, як розпізнати кібербулінг і куди звертатися дітям і батькам дітей, які опинились у ситуації кібербулінгу.
Docudays UA дає можливість створити кіноклуб на базі закладу освіти. Кіноклуб дасть змогу отримати доступ, зокрема, і до фільмів із теми цькувань, як-от "Булер". Зареєструвати кіноклуб у закладі освіти можна за посиланням.
«Граємося» – російськомовна платформа з добірками безкоштовних різнотипних навчальних онлайн-ігор, які допоможуть першачкам опанувати навички читання, лічби, простих математичних дій, логічного та критичного мислення.
Навчальна онлайн-гра «Буквенна розмальовка»
Ключові переваги «Граємося»:
28 різнотипних математичних ігор (вивчення чисел, танграми, розмальовки за сумою чи різницею чисел тощо);
48 розвивальних ігор (вивчення часу, професій, фруктів, овочів, сезонів року тощо);
64 гри для розвитку спостережливості та уважності;
8 ігор для вивчення абетки (створення малюнка поєднанням букв алфавіту, розмалювання за буквами, визначення першої букви у слові тощо);
величезна добірка онлайн-розмальовок, ребусів, загадок, пазлів і кросвордів для учнів молодшого шкільного віку;
відсутність агресивного рекламного контенту на сайті.
Редакція освітнього проекту «На Урок» рекомендує також окремі статті про використання онлайн-ігор «Граємося» для вивчення геометричних фігур і абетки.
Мета цього конкурсу — підтримати усіх, хто цікавиться інформаційними технологіями, та розширити їх уявлення про можливості сервісів Google. А ще — наш спосіб привітати компанію Google з днем народження!
Ми щодня використовуємо сервіси Google для роботи, навчання та розваг. Але чи знають українські школярі про усі можливості найпопулярніших сервісів та програмних продуктів? Чи кожен з вас може вже зараз сказати, з чого почалася історія компанії та хто саме заснував Google?
Завдання конкурсу розроблені без прив’язки до шкільної програми. Вони допоможуть учням 1–11 класів дізнатися цікаві факти з історії Google, а також покращити знання про можливості використання інтернет-сервісів цієї компанії.