ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 2 клас Інформатика

    Ззвукові пристрої (2 клас)
    03.11.2025, 14:04

    Завдання 1. "Вгадай, хто я?" (Відгадайка)

     

    Мета: Розрізняти пристрої за їхньою функцією.

    Завдання: Прочитайте опис і назвіть пристрій, який допомагає нам:

    1. Я перетворюю звуки на електричні сигнали, щоб твій голос почули далеко. Я є у комп’ютері або на сцені. Що я? (Підказка: Мікрофон).

    2. Я потрібен, щоб слухати музику або казки з комп’ютера, не заважаючи іншим. Я одягаюся на вуха. Що я? (Підказка: Навушники).

    3. Я роблю звук гучнішим, щоб його могли чути всі у кімнаті. Мене часто називають "колонками". Що я? (Підказка: Гучномовець / Колонки).


     

    Завдання 2. "З’єднай пару" (Класифікація)

     

    Мета: Зіставити пристрій з його основною дією (введення/виведення звуку).

    Завдання: Намалюй лінію, щоб з’єднати пристрій із тим, що він робить:

    Пристрій Що він робить?
    Мікрофон Виводить звук (ми його чуємо)
    Колонки Вводить звук (комп'ютер його "чує")
    Навушники Виводить звук (ми його чуємо)

    (Правильна відповідь: Мікрофон $\rightarrow$ Вводить звук; Колонки $\rightarrow$ Виводить звук; Навушники $\rightarrow$ Виводить звук)


     

    Завдання 3. "Чарівна скринька" (Вибери зайве)

    Мета: Виокремити пристрої, які НЕ працюють зі звуком.

    Завдання: Обведи зайвий предмет у кожному рядку – той, який не використовується для слухання або запису звуку:

    1. Мікрофон, Колонки, Мишка, Навушники.

    2. Принтер, Мікрофон, Навушники, Гучномовець.

    3. Клавіатура, Колонки, Мікрофон, Навушники.

    (Правильні відповіді: 1. Мишка; 2. Принтер; 3. Клавіатура)


     

    Завдання 4. "Кольорові пристрої" (Малюємо та називаємо)

    Мета: Візуально запам'ятати вигляд пристроїв та їхні назви.

    Завдання: Домалюй або розфарбуй ці пристрої, а потім допиши їхні назви:

    • Зроби гучний звук! Намалюй колонки.

    • Запиши свій голос! Намалюй мікрофон.

    • Послухай музику! Намалюй навушники.


     

    Завдання 5. "Безпечна розмова" (Правила)

     

    Мета: Засвоїти прості правила безпечного використання навушників/колонок.

    Завдання: Допоможи Совеняті-Інформатику. Познач ті речення, які є правильними правилами роботи зі звуковими пристроями:

    • Слухай музику в навушниках на максимальній гучності. Ні

    • Тримай навушники та мікрофон чистими та охайними. Так

    • Намагайся не кричати у мікрофон, щоб не пошкодити його. Так

    • Можна слухати гучну музику в навушниках дуже довго. Ні


     

    Категорія: 2 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 15 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [316]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [380]
    5 клас Інформатика [603]
    6 клас Інформатика [537]
    7 клас Інформатика [626]
    8 клас Інформатика [630]
    9 клас Інформатика [699]
    10 клас Інформатика [654]
    11 клас Інформатика [790]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7