ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 2 клас Інформатика

    Уроки доброчесності https://integrity.nus.org.ua/
    11.01.2022, 00:52

    https://integrity.nus.org.ua/

    Уроки доброчесності для 3-4 класів – простий інструмент для впровадження ідей, закладених у концепції Нової української школи.
    Ми пропонуємо навчати через дослідження цінностей, розуміння необхідності дотримуватися правил та антикорупційний урок
    Матеріали складаються з Путівника для вчителя з докладним конспектом, Путівника для учня (тут дитина може писати свої роздуми, проходити самооцінювання та вирізати щось для поробки) та рамкового документа.

    Розгорнути блок

    Український інституту розвитку освіти рекомендує “Уроки доброчесності”

    Вадим Карандій, директор УІРО
     

    Навряд чи хтось заперечить: якщо йдеться про формування такої суспільної свідомості, де доброчесність є аксіомою, треба починати змалечку – формувати таку свідомість, як кажуть, зі шкільної лави.
    Реформа “Нова українська школа” якраз на це і спрямована. Адже портрет випускника НУШ – це патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний ухвалювати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини.

    Розгорнути блок

    Що таке доброчесність

    Олександр Елькін, голова Ради ГО “ЕдКемп Україна”
     

    Англійське слово «integrity» – доброчесність – походить від латинського «integer», що означає «цілий», «довершений». У нашому випадку це означає, що слова і вчинки є складовими одного цілого.
    Бути доброчесними – це бути послідовними: не лише говорити, як правильно, а й діяти відповідно до переконань та етичних принципів. Навіть коли ніхто не бачить.
    У своєму рамковому документі Організація економічного співробітництва та розвитку наводить визначення суспільної доброчесності – це послідовне дотримання та відданість загальновизнаним етичним цінностям, принципам і нормам задля обстоювання і виведення суспільних інтересів у пріоритет відносно приватних у суспільному житті.

    Розгорнути блок

    Як навчати дітей доброчесності – психологічні аспекти

    Світлана Ройз, сімейна й дитяча психологиня
     

    Пам’ятаймо, що ми, дорослі, створюємо простір для навчання, простір контакту зі світом і цінностями. І діти або вчаться об нас, або не вчаться.
    Коли ми починаємо розмову на будь-яку тему, нам дуже важливо бути в стані стійкості.
    Усі теми нашого курсу побудовані за схемою “стабілізація, конфронтація, інтеграція”:
    налаштування, синхронізація, накопичення ресурсу, фіксація в теперішньому моменті, у безпеці
    безпосередньо тема – конфронтація з, можливо, складною темою
    інтеграція – висновки, що запам’ятали, що із собою беремо з нових знань

    Розгорнути блок

    Огляд курсу та методичні рекомендації

    Інна Большакова, експертка і тренерка з критичного мислення та інтегрованого навчання, методистка, дитяча психологиня
     

    Мета курсу – ознайомити дітей із морально-етичними поняттями. А саме: відповідальність і гідність, людяність і проактивність, рівність і чесність, лідерство і служіння. Це цінності, на яких ґрунтується суспільна доброчесність.
    Зміст курсу відповідає Державному стандарту початкової освіти та Типовим освітнім програмам НУШ 1 і НУШ 2. У Путівнику для вчителя зазначені до кожної теми курсу обов’язкові результати навчання з громадянської, історичної, соціальної, здоров’язбережувальної, мовно-літературної, технологічної, інформатичної та мистецької освітніх галузей за Державним стандартом.

    Розгорнути блок

    Родзинки курсу

    Наталія Єфремова, заступниця директорки школи №5 м. Києва, вчителька молодших класів
     

    Ми створили уроки доброчесності так, щоби вони були емоційними та наповненими активностями. На створення цієї атмосфери працює також головний герой уроків – Інт’ОК, ім’я якого складається з двох частин:
    «Інт» – скорочення від англійського слова «integrity», яке українською ми перекладаємо як доброчесність.
    «ОК» – англійське слово, яке говорять на знак згоди. Українською його можна перекласти як “гаразд”, “добре”. Таким чином ми ніби кажемо “так” доброчесності.
    Знайомство з ним – сюрпризний момент, який варто супроводжувати поясненням та написом на дошці “integrity”, суспільна доброчесність, цінність, яку ми розуміємо та підтримуємо.

    Розгорнути блок

    Путівник для вчителя

    Світлана Олексюк, директорка школи №5 м. Києва, вчителька
     

    Путівник для вчителя містить усі необхідні матеріали для проведення кожного уроку, додаткові матеріали та синхронізується з Путівником для учня. Він створений для вас, учителі початкових класів, щоб ознайомити дітей із цінностями, важливими для суспільної доброчесності.
    Завдання, передбачені для першого року навчання за програмою, можна використовувати і в третьому, і в четвертому класах.

    Розгорнути блок

    Путівник для учня

    Ольга Мірошникова, вчителька вищої категорії пілотного класу НУШ школи І-ІІІ ступенів №294 Деснянського району Києва, методистка міського науково-методичного центру
     

    Путівник містить завдання, що передбачають різну діяльність учнів. Важливо, що цей посібник – індивідуальний. Тобто дитина може в ньому малювати, креслити й вирізати елементи для поробок.
    До деяких тем є додаткові сторінки. Ці матеріали можуть доповнити запропоновані розробки модулів. Матеріали цих сторінок також доречно використати під час другого року навчання за програмою, оскільки діти вже матимуть обізнаність із теми.

    Розгорнути блок

    Як не лише розповісти про цінності, а й сформувати їх

    Ганна Остапенко, головна редакторка журналу «Джміль», авторка підручників НУШ, очільниця альтернативної школи «Соняшник», тьюторка, ведуча міжнародних сімейних проєктів
     

    У розробках для кожного уроку ви знайдете життєві ситуації, знайомі дітям 9–10-річного віку. Учні обговорюють їх у парах, групах або разом з учителем та роблять власні висновки про наслідки, які матиме та чи інша поведінка в певній ситуації. Це відкриті діалоги, де вчитель не декларує, що правильно, а що – ні, а підводить дітей до самостійних висновків.

    Категорія: 2 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 150 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7