ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 2 клас Інформатика

    Курс базові алгоритми Scratch
    08.02.2023, 19:47

    Курс базові алгоритми Scratch

    Поняття об’єктів природи, поняття процесів. Опис процесів та об’єктів. (Теорія)

    Урок перший

    Бінарне представлення об’єктів в ЄОМ. Знайомство з середовищем scratch.(Теорія та практика)

    Урок другий

    Алгоритми в житті людини: лінійні, циклічні, умовні. (Теорія)

    Урок третій

    Алгоритми в середовище програмування scratch: лінійні, умовні, циклічні. (Теорія та практика)

    Урок четвертий

    Поняття градусів на площині. Вчимо виконавця малювати коло трикутник (Теорія та практика)

    Урок п’ятий

    Практика використання циклів, малюємо зірки та багатокутники. (Практика)

    Урок шостий

    Поняття події в програмуванні, та використання декількох об’єктів в одному алгоритму. (Практика)

    Урок сьомий

    Вчимо виконавця малювати логотип Олімпійських ігор. (Практика)

    Урок вісім

    Виконання дії від події. Умова практичне засвоєння. (Практика)

    Урок дев’ять

    Перша проста гра ” Стрибучий дракон”. (Практика)

    Урок десять

    Поняття змінної в середовище програмування. (Вдосконалюємо гру “Стрибучий дракон”- вчимо рахувати кількість стрибків). Створюємо простий калькулятор в scratch. (Теорія та практика)

    Урок одинадцять

    Логічні оператори І Або Не. Оператори для роботи з математичними діями +-*/. Створюємо гру “Ловець полуниць” (Теорія та практика)

    Урок дванадцять

    Поняття мої блоки або функції scratch. Створимо гру: “Полювання за рибою”. (Теорія та практика)

    Урок тринадцять

    Робота з великою кількістю об’єктів. Практичне застосування – функції, змінні, оператори. Створимо гру ” Гонки”. (Практика)

    Урок чотирнадцять

    Поняття списків в scratch. Створимо гру в “Міста”- приклад роботи з списками. (Теорія та практика)

    Урок п’ятнадцять

    3D куб. Створимо куб який можна наближати та віддаляти. (Практика)

    Урок шістнадцять

    Створимо гру “Pong” ,яку можна вдосконалювати (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    Урок сімнадцять

    Створимо каркас гри Змійка -який можна вдосконалювати, та додавати власні ідеї. (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    Урок вісімнадцять

    Створимо проект гри Лабіринт – цю гру можна вдосконалювати, та створювати нові рівні. (Практика)

    (Спробуйте вдосконалити проект)

    Урок дев’ятнадцять

    Створимо клавіатурний тренажер з використанням списків та змінних (Практика)

    Урок двадцять

    Створимо гру Angry birds з використанням змінних та мої блоки (функції) (Практика)

    Урок двадцять один

    Створимо гру Хрестики нолики з використанням списків, зміних. (Практика )

    Урок двадцять два

    Моделюємо гвинтокрил. Сцена, яка рухається (Практика)

    Урок двадцять три

    Розглянемо етапи створення моделі (Ханойської вежі). Моделюємо диски та стовпи, налагодимо взаємозв’язки між ними.
    Матеріали за посиланням. (Практика)

    Урок двадцять чотири

    В цьому уроці розглянемо, як навчити виконавця малювати герб України.

    Урок двадцять п’ять

    В цьому уроці, сторимо гру (Pong p мішенями), досить цікавий прект, який маємо можливість вдосконалювати.

    Урок двадцять шість

    В цьому уроці,навчимо виконавця малювати – правильний трикутник за введеною стороною (а). Та розраховувати площу S. Вважаємо 10 кроків виконавця за 1 (см).

    Урок двадцять сім

    Створимо гру, в якій два гравця мають змагатися. Гравці переміщуються лабіринтом, хто перший пройшов – той переміг.

    Урок двадцять вісім

    Моделюємо роботу вітрової електростанції. (Мета нашого проекту- продемонструвати користь поновлювальних джерел енергії).

    Урок двадцять дев’ять

    В цьому уроці – створимо гру “Smile Hunter”

    Урок тридцятий

    Фрактальна графіка – приклад.

    Урок тридцять один

    В цьому уроці моделюємо політ тіла. На тіло впливають: сила тяжіння, кут, швидкість початкова.

    Урок тридцять два

    В цьому уроці моделюємо чоловіка, який біжить по коридору. Візуально гарний проект.

    Урок тридцять три

    В цьому уроці вчимо виконавця малювати Ялинку. (вдосконалюйте проект)

    Урок тридцять чотири

    Категорія: 2 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 90 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [364]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [525]
    7 клас Інформатика [597]
    8 клас Інформатика [612]
    9 клас Інформатика [669]
    10 клас Інформатика [630]
    11 клас Інформатика [770]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [67]
    Цифрова та медіаграмотність [102]
    Академічна доброчесність [16]
    Медіатворчість [28]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7