Поняття об’єктів природи, поняття процесів. Опис процесів та об’єктів. (Теорія)
Бінарне представлення об’єктів в ЄОМ. Знайомство з середовищем scratch.(Теорія та практика)
Алгоритми в житті людини: лінійні, циклічні, умовні. (Теорія)
Алгоритми в середовище програмування scratch: лінійні, умовні, циклічні. (Теорія та практика)
Поняття градусів на площині. Вчимо виконавця малювати коло трикутник (Теорія та практика)
Практика використання циклів, малюємо зірки та багатокутники. (Практика)
Поняття події в програмуванні, та використання декількох об’єктів в одному алгоритму. (Практика)
Вчимо виконавця малювати логотип Олімпійських ігор. (Практика)
Виконання дії від події. Умова практичне засвоєння. (Практика)
Перша проста гра ” Стрибучий дракон”. (Практика)
Поняття змінної в середовище програмування. (Вдосконалюємо гру “Стрибучий дракон”- вчимо рахувати кількість стрибків). Створюємо простий калькулятор в scratch. (Теорія та практика)
Логічні оператори І Або Не. Оператори для роботи з математичними діями +-*/. Створюємо гру “Ловець полуниць” (Теорія та практика)
Поняття мої блоки або функції scratch. Створимо гру: “Полювання за рибою”. (Теорія та практика)
Робота з великою кількістю об’єктів. Практичне застосування – функції, змінні, оператори. Створимо гру ” Гонки”. (Практика)
Поняття списків в scratch. Створимо гру в “Міста”- приклад роботи з списками. (Теорія та практика)
3D куб. Створимо куб який можна наближати та віддаляти. (Практика)
Створимо гру “Pong” ,яку можна вдосконалювати (Практика)
(Спробуйте вдосконалити проект)
Створимо каркас гри Змійка -який можна вдосконалювати, та додавати власні ідеї. (Практика)
(Спробуйте вдосконалити проект)
Створимо проект гри Лабіринт – цю гру можна вдосконалювати, та створювати нові рівні. (Практика)
(Спробуйте вдосконалити проект)
Створимо клавіатурний тренажер з використанням списків та змінних (Практика)
Створимо гру Angry birds з використанням змінних та мої блоки (функції) (Практика)
Створимо гру Хрестики нолики з використанням списків, зміних. (Практика )
Моделюємо гвинтокрил. Сцена, яка рухається (Практика)
Розглянемо етапи створення моделі (Ханойської вежі). Моделюємо диски та стовпи, налагодимо взаємозв’язки між ними.
Матеріали за посиланням. (Практика)
В цьому уроці розглянемо, як навчити виконавця малювати герб України.
В цьому уроці, сторимо гру (Pong p мішенями), досить цікавий прект, який маємо можливість вдосконалювати.
В цьому уроці,навчимо виконавця малювати – правильний трикутник за введеною стороною (а). Та розраховувати площу S. Вважаємо 10 кроків виконавця за 1 (см).
Створимо гру, в якій два гравця мають змагатися. Гравці переміщуються лабіринтом, хто перший пройшов – той переміг.
Моделюємо роботу вітрової електростанції. (Мета нашого проекту- продемонструвати користь поновлювальних джерел енергії).
В цьому уроці – створимо гру “Smile Hunter”
Фрактальна графіка – приклад.
В цьому уроці моделюємо політ тіла. На тіло впливають: сила тяжіння, кут, швидкість початкова.
В цьому уроці моделюємо чоловіка, який біжить по коридору. Візуально гарний проект.
В цьому уроці вчимо виконавця малювати Ялинку. (вдосконалюйте проект)