Мета: учити дітей спостерігати за навколишнім світом, помічати незвичайне у звичайному; формувати вміння робити висновки; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати; працювати над розвитком усного мовлення дітей; виховувати бажання пізнавати світ.
У кожній групі — «Чарівна скринька», з якої діти дістають сніжинки, розглядають їх.
Завдання:
□ дослідити, скільки промінчиків має сніжинка;
□ чи всі вони однакові.
Висновок
□ Усі сніжинки мають 6 промінчиків.
□ Усі сніжинки різні.
— Коли йде сніг, я дуже люблю підставляти рукавицю і довго- довго розглядати сніжинки. Під час снігопаду мільйони сніжинок падають на землю. Досі не вдалося знайти двох однакових. Так як же утворюється це крихке диво?
Основа для формування сніжинки — її крихітне ядро — це льодяні порошинки в хмарах. Спочатку з’являються крихітні кристали, чисті та прозорі. Поступово ці кристалики «приклеюються» один до одного, поки їх не набереться сотня або навіть більше.
У міру того як сніжинка зростає, вона важчає і падає на землю. Її форма змінюється.
Форма сніжинки — це природний запис її маршруту різними хмарами з різною температурою. Кожна сніжинка неповторна, зі своєю чудовою конструкцією, єдина у всьому світі. Подивіться на сніжинку — і ви побачите складну фігуру, де всередині однієї зірочки знаходяться інші кристали.
Не існує п’ятикутних або семикутних сніжинок, усі вони мають суворо шестикутну форму. І ці форми дуже різноманітні.
Перегляд дидактичної гри “Знайди однакові сніжинки”:
Мета: учити дітей спостерігати за навколишнім світом, помічати незвичайне у звичайному; формувати вміння робити висновки; розвивати логічне мислення, уміння аналізувати; працювати над розвитком усного мовлення дітей; виховувати бажання пізнавати світ.
У кожній групі — «Чарівна скринька», з якої діти дістають сніжинки, розглядають їх.
Завдання:
□ дослідити, скільки промінчиків має сніжинка;
□ чи всі вони однакові.
Висновок
□ Усі сніжинки мають 6 промінчиків.
□ Усі сніжинки різні.
— Коли йде сніг, я дуже люблю підставляти рукавицю і довго- довго розглядати сніжинки. Під час снігопаду мільйони сніжинок падають на землю. Досі не вдалося знайти двох однакових. Так як же утворюється це крихке диво?
Основа для формування сніжинки — її крихітне ядро — це льодяні порошинки в хмарах. Спочатку з’являються крихітні кристали, чисті та прозорі. Поступово ці кристалики «приклеюються» один до одного, поки їх не набереться сотня або навіть більше.
У міру того як сніжинка зростає, вона важчає і падає на землю. Її форма змінюється.
Форма сніжинки — це природний запис її маршруту різними хмарами з різною температурою. Кожна сніжинка неповторна, зі своєю чудовою конструкцією, єдина у всьому світі. Подивіться на сніжинку — і ви побачите складну фігуру, де всередині однієї зірочки знаходяться інші кристали.
Не існує п’ятикутних або семикутних сніжинок, усі вони мають суворо шестикутну форму. І ці форми дуже різноманітні.
Перегляд дидактичної гри “Знайди однакові сніжинки”:
Завантажити дидактичну гру “Знайди однакові сніжинки” тут.
Мета: навчати дітей працювати за зразком, відтворювати поданий малюнок, закріплювати кольори. Розвивати увагу, мислення. Виховувати старанність, Також у грі можна закріплювати такі поняття як "верх", "низ", "право", "ліво".