ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 6
    Гостей: 6
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 10 клас Інформатика

    Навчальні проекти. Якими вони бувають?
    18.01.2023, 09:44

    Навчальні проєкти. Якими вони бувають?

    За домінуючими видами діяльності проекти класифікують як дослідницькі, творчі, рольові, інформаційні проекти. Розглянемо їх особливості:

    Дослідницький проект:

    • має структуру, яка наближена або повністю співпадає з науковим дослідженням (відмінним від наукового є те, що учні не роблять відкриття в науці);
    • виконується в реальних життєвих умовах;
    • передбачає застосування теоретичних знань в незнайомій ситуації;
    • активно використовується наочність;
    • вивчається практичне застосування явища, закону;
    • має конкретний результат.

    Творчий проект:

    • відсутня детально розроблена структура спільної діяльності учасників;
    • кожен учасник виконує ту роль, яка відповідає його інтересам, умінням;
    • оформлюється у вигляді сценарію відеофільму, вистави, програми свята, плану твору, статті, репортажу, дизайну і рубрик газети, книги, альбому тощо.

    Рольовий проект:

    • учасники грають певні ролі;
    • ролі обумовлені характером, змістом, особливістю проблеми проекту;
    • результати таких проектів можуть окреслюватись як на початку проекту, так і вимальовуватися лише наприкінці;
    • передбачає високий ступінь творчості;
    • домінуючим видом діяльності є ролево-ігрова, пригодницька.

    Інформаційний проект:

    • спрямований на збір інформації про об’єкт чи явище та ознайомлення учасників проекту з інформацією;
    • структура передбачає наявність мети, предмету інформаційного пошуку, джерела інформації, способів обробки, результат пошуку, висновки, презентацію, практичну спрямованість;
    • аналіз інформації, узагальнення зібраних фактів;
    • вимагає добре продуманої структури, можливості систематичної корекції в ході роботи над проектом;
    • обмін інформацією;
    • залучення до обміну інформацією учасників різних вікових груп;
    • чітко визначений результат, зорієнтований на інтереси учасників.

    Окрім типів, варте уваги питання організації дослідницької діяльності учнів в проектах, оцінювання роботи учнів та багато інших. Про все це, а також сучасні підходи до STEM-навчання, ви можете дізнатися на нашому дистанційному курсі “Як спланувати STEM-проект“.

    Категорія: 10 клас Інформатика | Додав: SvetlanaCh
    Переглядів: 145 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [312]
    3 клас Інформатика [362]
    4 клас Інформатика [377]
    5 клас Інформатика [593]
    6 клас Інформатика [523]
    7 клас Інформатика [593]
    8 клас Інформатика [610]
    9 клас Інформатика [667]
    10 клас Інформатика [628]
    11 клас Інформатика [769]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [66]
    Цифрова та медіаграмотність [101]
    Академічна доброчесність [15]
    Медіатворчість [27]
    Проекти / Вправи [208]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7