ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ » 10 клас Інформатика

    22/ 10 клас Запити на вибірку даних
    21.11.2025, 11:27

    20 Запитань після перегляду навчального відео "Запити на вибірку даних"

    I. Загальні поняття та призначення запитів

    1. Що таке запит у контексті опрацювання даних у базах даних і яка його основна роль?

    2. Поясніть, чим відрізняється використання запитів від звичайного фільтрування даних у таблиці.

    3. Назвіть принаймні три основні операції, які можна здійснити над даними бази даних з використанням запитів.

    4. Наведіть приклад того, як запити можуть забезпечити знаходження значень властивостей шляхом виконання операцій над даними з різних полів.

    5. Як запити можуть бути використані для обчислення узагальнюючих даних (наприклад, середнього значення чи мінімуму/максимуму)?


     

    II. Класифікація запитів

     

    1. На які чотири основні види поділяються запити залежно від їхнього призначення?

    2. Дайте визначення запиту на вибірку даних. Який об'єкт створюється в результаті його виконання?

    3. Поясніть, у чому полягає двохетапний процес здійснення операцій у перехресних запитах.

    4. Чому перехресні запити схожі на зведені таблиці у табличному процесорі?

    5. Для чого призначені запити на внесення змін (запити-дії)? Наведіть приклад їх використання.

    6. Яка особливість запитів з параметрами і що має ввести користувач після запуску такого запиту на виконання?


     

    III. Створення запиту на вибірку

     

    1. Які два основні інструменти (подання) для створення запитів згадано у відео?

    2. Опишіть перші два кроки створення запиту на вибірку з використанням Майстра запитів.

    3. У Майстрі запитів, що потрібно зробити, якщо необхідно відобразити результати із зведенням (обчисленням суми, середнього тощо)?

    4. Для чого потрібно переходити до подання Конструктор запитів після створення запиту за допомогою Майстра?


     

    IV. Робота в поданні "Конструктор" та вирази

     

    1. Назвіть принаймні чотири рядки, які містить таблиця конструктора у нижній частині робочого поля.

    2. Поясніть функцію рядка "Відображення" у конструкторі запитів.

    3. Як у рядку "Критерії" задати складену умову, яка об’єднує критерії для різних полів логічною операцією I (кон'юнкція)?

    4. Якщо вирази для умов записано у рядку "Критерії" та у рядку "Або" для одного стовпця, яка логічна операція їх поєднує?

    5. Яким чином потрібно записувати імена полів та інших ідентифікаторів у виразах Access? (Наприклад, при виконанні обчислень)

     

    Категорія: 10 клас Інформатика | Додав: mirgorodschoolseven
    Переглядів: 9 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [316]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [380]
    5 клас Інформатика [603]
    6 клас Інформатика [537]
    7 клас Інформатика [626]
    8 клас Інформатика [630]
    9 клас Інформатика [699]
    10 клас Інформатика [654]
    11 клас Інформатика [790]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7