Статистика |
---|
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У розділі матеріалів: 3037 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 303 304 » |
ШІ ТА НАВИЧКИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Даніеля Ендрюс-Брауна і Маркуса Комера «Навички критичного мислення». У ній наголошується, що оцінювання студентів являє собою вимірювання того, наскільки ефективним є навчання студентів, тобто процес визначення їхнього освітнього прогресу, ідентифікації «проблемних місць», де здобувачі освіти потребують додаткової допомоги, а також у більш широкому сенсі - визначення ефективності освітніх програм. У часи штучного інтелекту багато викладачів дуже розчаровані стандартними методиками оцінювання, оскільки вони не дають відповіді на ці запитання: майже неможливо відрізнити оригінальність думок людини від контенту, створеного ШІ. Звісно, інструменти штучного інтелекту дають людству значні переваги у деяких сферах діяльності, навіть можуть здійснювати опис, узагальнення та генерацію ідей, - вони не замінюють потребу у критичному мисленні людини. Потрібно зосередити увагу на оцінюванні здатності студентів знаходити, аналізувати та застосовувати ресурси для вирішення поставлених проблем із розумінням обмежень, які має модель ГШІ. Викладачі повинні навчати студентів, як відрізняти якісні ресурси від неякісних, фейкових, хибних. Йдеться про будь-які джерела інформації - дослідницькі статті, публікації у соціальних мережах, текст, згенерований штучним інтелектом. Необхідно змінити фокус оцінювання: викладачі, які зазвичай приділяли увагу стилю, логічності та змісту есе, вже відстали від реального життя задовго до приходу ChatGPT, бо такі інструменти, як Grammarly (випущений 15 років тому), зробили переворот у галузі написання текстів (автоматизували перевірку граматики, покращення стилістики тощо). ШІ став поширеним інструментом, тому викладачі університетів мають зосередитися на тому, що справді має значення: зміст, критичне мислення, здатність вирішення проблем.
Детальніше: http://surl.li/dxmwcs
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
|
Як розпізнати фейкові фото та відео?
Російську пропаганду поширюють на телеканалах, відеоблогах, фотохостингах. Тому фото- та відеопідробки відіграють ключову роль в інформаційних атаках проти України.
Як розпізнати та відфільтрувати цей потік дезінформації? Читайте нашу серію публікацій про візуальний контент у пропаганді.
Сумнівні деталі на світлині, нерівний монтаж — ці ознаки мають насторожити перш за все.
Пам’ятайте:
Жодні програми не замінять уважність. Завжди звертайте увагу на деталі.
Інструменти для перевірки можуть допомогти, але 100% результат не гарантують.
У більшості випадків фото- чи відеофейки можна спростувати й без спеціальних інструментів.
Утім, інструменти посилять вашу перевірку:
Зворотний пошук зображень показує, де раніше публікували певне зображення і в якому контексті. Таку функцію пропонують багато пошукових систем: Google, Bing тощо. Є окремі сервіси — TinEye та PimEyes, наприклад.
Forensically (https://bit.ly/3C40ocE), FotoForensics (https://fotoforensics.com/) дозволять виявляти елементи фото, які ймовірно могли відредагувати. Також тут можна перевірити метадані (як і на Metadata2Go —https://www.metadata2go.com/): автор файлу, дата і місце створення та інше.
Fake News Debunker — плагін у браузері Chrome одразу з кількома функціями: зворотний пошук фото, аналіз метаданих чи змін, зроблених на фото. (https://bit.ly/48wHdEw)

|
Додаткові рекомендації:
- Зображення можна знайти в інтернеті або в підручниках з астрономії.
- Створення хоча б одну власну схему та (малюнок Гугл), щоб глибше засвоїти матеріал.
План до теми "Схема місячного і сонячного затемнення" для 9 класу:
### План: (Цей план допоможе структурувати ваше дослідження теми затемнень і забезпечить ясність подачі інформації)
1. **Вступ**
- Що таке затемнення?
- Коротке пояснення причин виникнення місячних і сонячних затемнень.
2. **Схема місячного затемнення**
- Пояснення концепції: коли Земля знаходиться між Місяцем та Сонцем.
- Схема:
- Відображення траєкторії світлових променів.
- Позначення Землі, Місяця та Сонця.
- Огляд тіней (півтінь, умбра).
3. **Схема сонячного затемнення**
- Пояснення концепції: коли Місяць знаходиться між Землею та Сонцем.
- Схема:
- Відображення траєкторії світлових променів.
- Позначення Землі, Місяця та Сонця.
- Огляд тіней (півтінь, умбра).
4. **Види місячних затемнень**
- Повне місячне затемнення
- Часткове місячне затемнення
- Напівтіньове місячне затемнення
- Супроводжуючі фото кожного типу.
5. **Види сонячних затемнень**
- Повне сонячне затемнення
- Часткове сонячне затемнення
- Кільцеве сонячне затемнення
- Супроводжуючі фото кожного типу.
6. **Висновки**
- Важливість вивчення затемнень.
- Інтерес до астрономії та спостережень за природними явищами.
7. **Джерела**
- Перелік використаних матеріалів, сайтів, книг.
|
Додаткові рекомендації:
- Зображення можна знайти в інтернеті або в підручниках з астрономії.
- Створення хоча б одну власну схему та (малюнок Гугл), щоб глибше засвоїти матеріал.
План до теми "Схема місячного і сонячного затемнення" для 9 класу:
### План: (Цей план допоможе структурувати ваше дослідження теми затемнень і забезпечить ясність подачі інформації)
1. **Вступ**
- Що таке затемнення?
- Коротке пояснення причин виникнення місячних і сонячних затемнень.
2. **Схема місячного затемнення**
- Пояснення концепції: коли Земля знаходиться між Місяцем та Сонцем.
- Схема:
- Відображення траєкторії світлових променів.
- Позначення Землі, Місяця та Сонця.
- Огляд тіней (півтінь, умбра).
3. **Схема сонячного затемнення**
- Пояснення концепції: коли Місяць знаходиться між Землею та Сонцем.
- Схема:
- Відображення траєкторії світлових променів.
- Позначення Землі, Місяця та Сонця.
- Огляд тіней (півтінь, умбра).
4. **Види місячних затемнень**
- Повне місячне затемнення
- Часткове місячне затемнення
- Напівтіньове місячне затемнення
- Супроводжуючі фото кожного типу.
5. **Види сонячних затемнень**
- Повне сонячне затемнення
- Часткове сонячне затемнення
- Кільцеве сонячне затемнення
- Супроводжуючі фото кожного типу.
6. **Висновки**
- Важливість вивчення затемнень.
- Інтерес до астрономії та спостережень за природними явищами.
7. **Джерела**
- Перелік використаних матеріалів, сайтів, книг.
|
|
|