Статистика |
|---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Навчання та творчість
У розділі матеріалів: 3107 Показано матеріалів: 2771-2780 |
Сторінки: « 1 2 ... 276 277 278 279 280 ... 310 311 » |
Конкурс Різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу»
Заявлені класи
|
LEARNINGAPPS.ORG Ланцюжок зимових свят
Роздивись малюнки. Які зимові свята на них зображено? Які з них ми відзначаємо раніше, а які — пізніше? Розташуй картинки у правильній послідовності.
|
11 клас. Інформатика
1) Пройти три тести, що розміщені на сторінці Шкільного сайту Перейти на ТЕСТИ " ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ"
2) Ст. 288 Підручник Інформатика, 11 клас. З практичної роботи №19. Виконати завдання 1-6.
3) В дану анкету внести посилання свій Блог для перевірки.
|
Повторити Розділ 5.
Виконати завдання 4 (стор.107)
Для побудови карти знань можна скористатися сервісом 
|
Завдання 1. Використовуючи аудіоуроки, створити відеоурок (тривалістю до 1 хв.). Можна використати будь-який відеоредактор, або Movie Maker.
Аудіоуроки https://drive.google.com/open?id=1MXstt5k5SCduRYKj3xWcMA2xw-lUZYS0
Завдання 2. (Див. ст. 98 у підручнику) Публікація відео на YouTube. На сторінці сервіса YouTube переконайтеся, що ви увійшли у власний обліковий запис, та натисніть кнопку Завантажити у правому верхньому куті вікна. Згорніть вікно браузера та відкрийте папку у власній структурі папок, де розміщений ваш відеоурок. Розгорніть вікно браузера та зміни розміщення вікон так, щоб вікно браузера й вікно папки розміщувалися поруч на екрані. Перетягніть мишею файл Музичні фонтани в область для завантаження файлів (мал. 14.3). Введіть назву, опис відео та ключові слова для пошуку, за потреби змініть інші налаштування (доступ за посиланням, або тільки тим, у кого є посилання). Натисніть кнопку Опублікувати. Визначте URL-адресу сторінки, на якій опубліковане ваше відео. Надішліть електронною поштою адресу опублікованого відео вчителю
|
1). Уважно прочитати §25 з підручника Інформатика 7 клас.
2). Виконати завдання 1 (стор.190 внизу «Працюємо у парах»). Проаналізуйте, діаграми яких типів… і т.д....

|
ПАМ’ЯТАЙ! Безпечна робота з комп'ютером
Завдання. Проаналізуйте сайт "ДЖІЛЬ", використовуючи критерії оцінювання матеріалів з Інтернету (просто для себе (усно) потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок) матеріал «Далекий близький космос». Після аналізу виконайте практичне завдання.
- Аналізуємо Зміст сайту
- Для кого призначений даний сайт?
- Яка мета Інтернет-сторінки?
- Яку інформацію вона містить?
- Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
- Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
- Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
- Коли був створений сайт або документ?
- Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
- Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
- Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
- Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
- Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
- У чому цінність інформації даного сайту?
Читати ДАЛІ...
|
|
|