ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Навчання та творчість

    Головна » Файли » УРОКИ / ПРАКТИЧНІ РОБОТИ / ПІДРУЧНИКИ

    У розділі матеріалів: 3107
    Показано матеріалів: 2771-2780
    Сторінки: « 1 2 ... 276 277 278 279 280 ... 310 311 »

    11 клас Інформатика | Переглядів: 238 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 06.01.2019 | Коментарі (0)

    Конкурс Різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу»

    Заявлені класи

    • 4-А(17 учнів)
    •  
    • 3-А(24 учня)
    •  
    • 2-А(23 учня)
    2 клас Інформатика | Переглядів: 314 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 05.01.2019 | Коментарі (0)

    Джерело https://svitdovkola.org/1/16

     LEARNINGAPPS.ORG Ланцюжок зимових свят

    Роздивись малюнки. Які зимові свята на них зображено? Які з них ми відзначаємо раніше, а які — пізніше? Розташуй картинки у правильній послідовності.

    2 клас Інформатика | Переглядів: 314 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 22.12.2018 | Коментарі (0)

    11 клас. Інформатика

    1) Пройти три тести, що розміщені на сторінці Шкільного сайту Перейти на ТЕСТИ " ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ"

    2) Ст. 288 Підручник Інформатика, 11 клас. З практичної роботи №19. Виконати завдання 1-6.

    3) В дану анкету внести посилання свій Блог для перевірки.

    11 клас Інформатика | Переглядів: 283 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    Повторити Розділ 5.

    Виконати завдання 4 (стор.107)

    Для побудови карти знань можна скористатися сервісом  

    • Для побудови графіків можна скористатися ось цим сервісом  

    Графіки. Графічні функції, сюжетні дані, оцінювання рівнянь, вивчення перетворень та багато іншого

     

    9 клас Інформатика | Переглядів: 837 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    Завдання 1. Використовуючи аудіоуроки, створити відеоурок (тривалістю до 1 хв.). Можна використати будь-який відеоредактор, або Movie Maker.

    Аудіоуроки https://drive.google.com/open?id=1MXstt5k5SCduRYKj3xWcMA2xw-lUZYS0

    Завдання 2. (Див. ст. 98 у підручнику) Публікація відео на YouTube. На сторінці сервіса YouTube переконайтеся, що ви увійшли у власний обліковий запис, та натисніть кнопку Завантажити у правому верхньо­му куті вікна. Згорніть вікно браузера та відкрийте папку у власній структурі папок, де розміщений ваш відеоурок. Розгорніть вікно браузера та зміни розміщен­ня вікон так, щоб вікно браузера й вікно папки розміщувалися поруч на екрані. Перетягніть мишею файл Музичні фонтани в область для заван­таження файлів (мал. 14.3). Введіть назву, опис відео та ключові слова для пошуку, за потреби змініть інші налаштування (доступ за посиланням, або тільки тим, у кого є посилання). Натисніть кнопку Опубліку­вати. Визначте URL-адресу сторінки, на якій опубліковане ваше відео. Наді­шліть електронною поштою адресу опублікованого відео вчителю

    8 клас Інформатика | Переглядів: 279 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    1). Уважно прочитати §25 з підручника Інформатика 7 клас.

    2). Виконати завдання 1 (стор.190 внизу «Працюємо у парах»). Проаналізуйте, діаграми яких типів… і т.д....

    7 клас Інформатика | Переглядів: 286 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    ПАМ’ЯТАЙ! Безпечна робота з комп'ютером

    Завдання. Проаналізуйте сайт "ДЖІЛЬ", використовуючи критерії оцінювання матеріалів з Інтернету (просто для себе (усно) потрібно дати відповіді на питання, щоб зробити висновок) матеріал «Далекий близький космос». Після аналізу виконайте практичне завдання.

    1. Аналізуємо Зміст сайту
      • Для кого призначений даний сайт?
      • Яка мета Інтернет-сторінки?
      • Яку інформацію вона містить?
      • Наскільки повна і достовірна інформація на сайті? – потрібен аналіз з інших джерел
      • Яка цінність даного джерела в порівнянні з іншими джерелами по даній темі?
      • Які інші джерела (друковані та електронні) доступні по даній темі?
      • Коли був створений сайт або документ?
      • Наскільки повно інформація на сайті висвітлює обговорюване питання?
      • Який критерій відбору посилань на інші Інтернет-ресурси, представлені на сайті?
      • Чи дозволяє інформація сайтів, на які виводять посилання, створити цілісне враження по досліджуваному питанню?
      • Чи є доступ до мультимедійних ресурсів?
      • Наскільки доступна за манерою викладу інформація, розміщена на цьому сайті?
      • У чому цінність інформації даного сайту?

    Читати ДАЛІ...

    5 клас Інформатика | Переглядів: 279 | Завантажень: 0 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.12.2018 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    1 клас Інформатика [44]
    2 клас Інформатика [318]
    3 клас Інформатика [367]
    4 клас Інформатика [380]
    5 клас Інформатика [603]
    6 клас Інформатика [537]
    7 клас Інформатика [629]
    8 клас Інформатика [632]
    9 клас Інформатика [702]
    10 клас Інформатика [654]
    11 клас Інформатика [790]
    Астрономія [20]
    Вправи / Завдання / Практичні роботи [68]
    Цифрова та медіаграмотність [103]
    Академічна доброчесність [20]
    Медіатворчість [29]
    Проекти / Вправи [209]
    Інструктажі БЖД / Правила БЖД [24]

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7