ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Актуально / Нові підручники

    Володимир Співаковський: секрет успіху фінської школи

    Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

    Одарённые дети… Другой подход.

    Вот у нас избыточное внимание уделяется детям талантливым, способным, одарённым. Учителя их особенно любят. Это же одно удовольствие - заниматься с ними! Издаются целые журналы, и даже работают Институты «одаренного ребенка». Таких детей примерно 5%.

    Есть у нас и другая, противоположная категория детей, которым оказывается внимание (иногда на деле, иногда на словах) – это больные дети и отстающие по разным причинам. Таких детей примерно 5%.

    Остальные 90% - это обычные дети, без всяких отклонений. Но усиленного внимания к ним никто не проявляет. Типа, как идет, так и идет. А всё внимание – к двум крайним категориям. Потому-то у нас и нет ничего хорошего в образовании для «нормальных, обычных» детей.

    Тут что интересно. В финской системе образования, которую все так хвалят и стремятся к ней, всё полностью наоборот.

    Там главные постулаты «Доверие» и «Равенство». Там невозможно даже заикнуться, что вот этот ребенок одарённый и потому с ним надо дополнительно позаниматься и развить его уникальные способности.

    А детей, у которых «особенности по здоровью», помещают в школе в общую среду, с месседжем: ты такой, как все, и трудись-учись как все. Тогда и социум к тебе будет относиться, как к равному.

    Потому наибольшее внимание учителей получают «средние» 90%, а вовсе не «особенные», что не только увеличивает «массу» детей, которые переходят из группы «средних» в группу «сильных», но и создает абсолютно здоровую моральную среду. И в школе, и в обществе.

    И это им важнее.

    Это одна из 7 причин того, как у финнов получилась система образования, лучшая в мире.

    Оригінал

    Категорія: Актуально / Нові підручники | Додав: SvetlanaCh (06.12.2016)
    Переглядів: 806 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7