ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    ХМАРИ СЛІВ

    Сучасні інформаційні технології дають безліч можливостей для креативності в освітньому процесі. Пропонуємо звернути Вашу увагу на можливості використання на уроках ХМАР СЛІВ:

    – це може бути яскравий ВІЗУАЛЬНИЙ СЛОВНИЧОК З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ за темою «Тварини» (де до кожного слова підібрана відповідна картинка);

    – або ЗБІРНИК ФОРМУЛ З ТРИГОНОМЕТРІЇ (з відповідними поясненнями);

    – або ВЕСЕЛА АБЕТКА (зі скоромовками/пісеньками/віршиками);

    – або ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЇВ РОМАНУ Панаса Мирного «Хіба ревуть воли як ясла повні?»;

    – або ПУТІВНИК ДО ТЕМИ «Вода» з курсу «Я досліджую світ»;

    – або СЛОВНИК ПОНЯТЬ З ФІЗИКИ за певною темою «Система СІ» (з розгорнутими посиланнями-описами до кожної одиниці вимірювання).

    Все залежить від креативності вчителя та учнів!!!!

    Адже хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні – це цікавий універсальний інструмент візуалізації, який стане у нагоді фактично на будь-якому уроці. У такій формі можна систематизувати чи узагальнювати матеріал як природничих, так і гуманітарних предметів, реалізовувати технології мозкового штурму чи асоціативного куща.

    Нестандартна форма подачі сприяє зацікавленню учнів та швидшому запам’ятовуванню матеріалу, чудово сприймається у початковій, середній та старшій школи.

    Алгоритм створення цього інтерактивного зображення дуже простий: ДОБИРАЄМО ПЕРЕЛІК ПОНЯТЬ – ВИЗНАЧАЄМО ФОРМУ ЗОБРАЖЕННЯ, У ЯКІЙ ПЛАНУЄМО ПОДАТИ МАТЕРІАЛ – ВИБИРАЄМО ШРИФТ, РОЗМІР ТА КОЛІР СЛІВ – ДОБИРАЄМО ПОСИЛАННЯ, ЗА ЯКИМИ БУДЕМО ПЕРЕХОДИТИ ПРИ ВИБОРІ ВІДПОВІДНОГО СЛОВА – ЗБИРАЄМО ХМАРУ СЛІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ОДНОГО З НИЖЧЕВКАЗАНИХ РЕСУРСІВ – КОРИСТУЄМОСЯ У НАВЧАННІ!

    До речі, цей шлях можна пройти разом з учнями і це буде цікаво та весело!

    Для створення хмар слів можна скористатися наступними ресурсами:

    – Word Art (https://wordart.com/),

    – Wordcloud (https://wordcloud.pro/en),

    – Word Cloud Generation (https://www.jasondavies.com/wordcloud/).

    Світлина від Inna Lipchevskaya.

    https://www.facebook.com/groups/203301720967734/permalink/226116575352915/

    Категорія: Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти | Додав: SvetlanaCh (08.05.2020)
    Переглядів: 191 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7