Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:
- об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;
- перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;
- шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...
Це повнофункціональний засіб навчання інформатики, що замінює підручник, робочий зошит, тренажери та систему тестування, разом узяті. Задовольняє всі вимоги чинних програм МОН для 5-11 класів. Учні навчаються інтерактивно, а вчителі бачать повний звіт, зокрема оцінки за 12-бальною шкалою, що виставляються автоматично.
Мені дуже сподобалося працювати з онлайновим підручником! Він дуже полегшує підготовку вчителя до уроку. Велика подяка за такий чудовий ресурс, будемо й надалі кор...
Пол А. Кіршнер — почесний професор педагогічної психології в Open University of the Netherlands, співавтор книжки «How learning happens». У своїй книжці він описав принципи ефективного оцінювання.
У 1999 році 2 американских дослідники співпрацювали з багатьма школами над впровадженням принципів оцінювання Кіршнера в класі. Вони провели дослідження, а потім працювали над впровадженням його результатів у практику. Серед розроблених стратегій були:
•Оцінка та зворотний зв'язок: передача роботи учням без оцінки, лише з коментарями. Ідея тут полягає в тому, щоб більше зосередитися на тому, як учням покращитися, а не на тому, наскільки вони помилилися.
• Запитання: Замість того, щоб ставити запитання, які є фактичним пригадуванням про те, що є в голові учня, ми повинні дати більше часу для роздумів для глибшого розуміння.
• Графік тестування: проходження тестів на другій третині навчального курсу, щоб дати учням час приділити увагу непорозумінням.
• Оцінка колегами та самооцінка: дозволяємо студентам подивитися на критерії оцінювання, а потім використовувати ці критерії для оцінки своєї роботи та роботи своїх однолітків.
На думку дослідників, результати були дуже яскравими. До кінця навчального року успішність учнів на тестах була значно вищою, ніж у тих, хто не використовував перелічені практики.
Можливо, найрадикальнішим із цих методів є повернення окремих робіт без оцінок. Ось тут у школі має бути серйозна розмова про мету
оцінки.
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення