ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти

    У категорії матеріалів: 296
    Показано матеріалів: 71-80
    Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 29 30 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

    Можливо, це зображення в мультиплікаційному стилі (текст)Хочемо поговорити про переваги онлайн навчання, а їх чимало 

    1️⃣Індивідуальний підхід.

    При традиційному навчанні вчителеві досить важко приділити уваги всім учням. Дистанційні технології підходять для організації індивідуального підходу.

    2️⃣Навчання у своєму темпі.

    Можливість повернутися до вивчення складних питань, передивитися відео-лекції, перечитати переписку з учителем. Чи навпаки — пропустити відомі вже теми.

    3️⃣Навчання в будь-якому місці.

    Можливість вчитися, не виходячи з дому, перебуваючи у будь-якій точці планети. Зручно! Необхідний лише комп'ютер з доступом в Інтернет.

    4️⃣Доступність навчальних матеріалів.

    Доступ до необхідної літератури відкривається після реєстрації. Зникає проблема нестачі чи відсутності підручників.

    5️⃣Навчання у спокійній обстановці.

    Проміжна атестація учнів проходить у формі on-line тестів. Тому менше причин для хвилювань. Виключається можливість суб'єктивної оцінки

    Інформатика МЕТОДИКИ | Переглядів: 166 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.04.2022 | Коментарі (0)

    Григорій Громко  · 

    Щодо майбутньої програми курсу інформатики основної школи:

    - об'єктна парадигма - все є об'єктами, які мають певні властивості, об'єкти можуть взаємодіяти один з одним, на об'єкти можна впливати, змінюючи їх властивості/поведінку, об'єктами є символи, повідомлення, величини, тексти, графічні образи, файли, елементи інтерфейсу, складові апаратного забезпечення, тощо. Об'єкти можуть взаємодіяти між собою, стан об'єкта може змінюватись - це подія;

    - перехід від підготовки кваліфікованого користувача до розвитку креативної особистості;

    - шість наскрізних ліній курсу - інформаційні процеси та системи, комп'ютерна графіка та ...

     

    Актуально / Нові підручники | Переглядів: 167 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.12.2021 | Коментарі (0)

    Це повнофункціональний засіб навчання інформатики, що замінює підручник, робочий зошит, тренажери та систему тестування, разом узяті. Задовольняє всі вимоги чинних програм МОН для 5-11 класів. Учні навчаються інтерактивно, а вчителі бачать повний звіт, зокрема оцінки за 12-бальною шкалою, що виставляються автоматично.

    https://itknyga.com.ua/

    ІТ-книга – Інтерактивний підручник з інформатики

    ITKNYGA.COM.UA

    ІТ-книга – Інтерактивний підручник з інформатики

    Мені дуже сподобалося працювати з онлайновим підручником! Він дуже полегшує підготовку вчителя до уроку. Велика подяка за такий чудовий ресурс, будемо й надалі кор...


    02:04:11 – Юлія Батура «Мастермайнд-прогресивний формат професійної взаємодії вчителів»

    Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Переглядів: 155 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 24.10.2021 | Коментарі (0)

    8 клас | Переглядів: 164 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 18.10.2021 | Коментарі (0)

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [30]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7