ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 9
    Гостей: 9
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів

    У категорії матеріалів: 59
    Показано матеріалів: 31-40
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
    Світлана Чухій

    2 хв · 

    https://naurok.com.ua/…/perevagi-internet-seredovischa-dlya…

    NAUROK.COM.UA

    Переваги інтернет-середовища для взаємодії вчителів

    Огляд корисних аспектів взаємодії вчителів в інтернет-мережі.

    Огляд корисних аспектів взаємодії вчителів в інтернет-мережі.

    Від чого залежить успішність учнів? Від гарних підручників, сучасного обладнання, чудових навчальних програм, продуманих реформ та власного бажання? Кожна з цих відповідей правильна, але рушійною силою завжди залишається вчитель. Але і вчителям потрібно вчитися, аби легко та невимушено досягати нових висот. Проте тут одразу постає нове питання: як, де і у кого?

    Звісно, що один в одного! Це найефективніший варіант, що підтверджується ґрунтовним дослідженням кращих спеціалістів Гарварду. Виявилося, що лише за рік співпраці, висококваліфіковані вчителі здатні допомогти своїм колегам значно підвищити рівень. викладацького мистецтва.

    Дійсно, хто на 100% знає, як впровадити нову освітню технологію, якщо не той, хто її вже використовує? Освітянам є що розказати один одному! До того ж, завдяки інтернету, дізнаватися щось нове та ділитися досвідом можна навіть не виходячи з дому! У цьому дуже допомагають соцмережі, але вони, на жаль, не идеальні. Для плідного спілкування необхідні спеціальні потужні платформи, однією з яких є «На Урок».

    Справжньою «родзинкою» нашої платформи є Бібліотека розробок для вчителів. Це масштабний проект, покликаний об’єднати педагогів зі всієї країни, зробити їх партнерами на шляху до єдиної мети – підвищенням власної кваліфікації та вдосконаленням навчального процесу.

    У кожного вчителя, щиро закоханого у власну професію, є безліч цікавих рішень та нестандартних підходів до навчання. Хтось вдало використовує сучасні освітні методики, хтось удосконалює їх, а хтось взагалі розробляє власні! Звісно, що ховати такі перлини не варто, навпаки, необхідно розповідати про свої знахідки усьому світу. І наша Бібліотека надає саме таку можливість! А щоб розпочати обмін досвідом, достатньо просто завантажити на сайт власну розробку уроку (з будь-якого предмета!), сценарій позакласного заходу чи навіть методичні рекомендації.

    Чому це круто та корисно? Чому такою можливістю варто скористатися? На те є декілька причин:

    • Синергія. Тільки єднання та співпраця гарантують результат та досягнення основної мети освітян – забезпечення учнів якісною освітою, надання їм ґрунтовних знань.
    • Наставництво. Вчителі, які тільки-но розпочинають кар’єру мають потребу у допомозі та рекомендаціях від досвідчених колег. А ви ж отримуєте можливість розвиватися як наставник та помічник.
    • Легкий розвиток. Все можна зробити самотужки, нічого нездійсненного у цьому світі немає. Але все ж таки розвиватися та просувати освіту вперед легше разом. Більше того, саме разом це і треба робити.
    • Доступ до ідей колег. Навіть ті, хто просто фонтанує новими ідеями, рано чи пізно може зіштовхнутися з їх дефіцитом. Не треба медитувати чи благати допомоги через соцмережі, достатньо просто зайти до Бібліотеки та надихнутися.
    • Цікаві вебінари. І їх можна не лише слухати, а й проводити самому. Головне – бажання та наявність корисної для вчительської спільноти теми.
    • Час на власні справи. І подеколи це чи не найважливіший момент. Якщо вам не доведеться розробляти урок з нуля, то не потрібно і відривати час від сім’ї.

    І до того ж, все це можна робити абсолютно безкоштовно! Що, погодьтеся, теж є не аби яким плюсом.

    Про те, як бути сучасними та на 100% використовувати можливості інтернету, взаємодіяти з колегами в межах онлайн-простору, поговоримо 26 червня о 17.30 на вебінарі-дискусії «Онлайн-простір як ключовий осередок реалізації вчительського партнерства».  А ще ви можете долучитися до захопливої дискусії про сучасні інструменти та способи реалізації партнерства освітян.

    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів | Переглядів: 987 | Додав: SvetlanaCh | Дата: 10.07.2018 | Коментарі (0)

    Крута, сучасна програма!

    KUBG.EDU.UA

    Нова освітня програма для магістрів «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі»

    Київський університет імені Бориса Грінченка (Університет Грінченка) пропонує відмінне поєднання багаторічних освітніх традицій і сучасного інноваційного підхо...


    А ви ще не використовуєте на уроках хмарки тегів? Тоді вам буде цікаво переглянути цей матеріал!

    ZARLITSLM.BLOGSPOT.COM

    Хмарки слів

    Блог вчителя зарубіжної літератури. Методичні матеріали, розроки уроків.


    Під кінець тижня пропонуємо приділити кілька хвилин ефективності бізнес-процесів. Оптимізувати їх та істотно економити дає змогу електронний документообіг, переваги якого вже оцінили багато компаній України. Адже тільки через сервіс Вчасно. Миттєвий обмін документами онлайн понад 40 тисяч компаній обмінюються електронними документами.

    Як це працює – читайте на EVO.business за посиланням ➡️https://bit.ly/2J0TeED

    EVO.BUSINESS

    6 причин перейти на электронный документооборот

    Электронный документооборот уже оценили многие крупные компании Украины: он позволяет оптимизировать бизнес-процессы и существенно сэкономить. Как это


    Запрошуємо представників та представниць закладів освіти висловити свої думки та ідеї у дослідженні наявної ситуації та масштабів прогалин у галузі кібербезпеки та проблем конфіденційності на сайтах закладів освіти і сторінках закладів освіти у соціальних мережах за посиланням: https://goo.gl/forms/Yfdw4ifYpjuxiUTe2
    #правадитинионлайн #ЦентрКращогоІнтернету


    http://teach-hub.com/scho-take-qr-kod-ta-yak-joho-vykoryst…/

    TEACH-HUB.COM

    Що таке QR-код та як його використовувати вчителю? - TeachHub

    QR-код (від англ. quick response — швидкий відгук) – це винайдений близько двадцяти років тому в Японії двовимірний штрих-код, який дозволяє кодувати будь-яку інформацію – ...


    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [237]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7