ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

    Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10-11 класу по модулю «Веб-технології» – 2018\2019 н.р. (35 годин).

    Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10-11 класу по модулю «Веб-технології» – 2018\2019 н.р. (35 годин). Варіантний модуль.
    Завантажити: http://vsimppt.com.ua/lessons/plan/10-11klas-web

    Світлина від Готові уроки та презентації з інформатики.

    № уро-ку

    Дата

    уроку

    Тема уроку

    Примітки

    Тема 1. Напрямки та інструменти веб-дизайну

    1

    __.__.__

    Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі

     

    2

    __.__.__

    Основні тренди у веб-дизайні

     

    3

    __.__.__

    Види сайтів та цільова аудиторія.

     

    4

    __.__.__

    Інформаційна структура сайту.

     

    5

    __.__.__

    Інструментальні засоби для веб-розробки

     

    Тема 2. Проектування та верстка веб-сторінок

    6

    __.__.__

    Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи

     

    7

    __.__.__

    Текстові елементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання

     

    8

    __.__.__

    Таблиці та списки на веб-сторінках

     

    9

    __.__.__

    Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок

     

    10

    __.__.__

    Блокова модель CSS

     

    11

    __.__.__

    Проектування та верстка веб-сторінок

     

    12

    __.__.__

    Адаптивна верстка

     

    13

    __.__.__

    Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту

     

    Тема 3. Графіка та мультимедіа для веб-середовища

    14

    __.__.__

    Графіка для веб-середовища

     

    15

    __.__.__

    Анімаційні ефекти

     

    16

    __.__.__

    Мультимедіа на веб-сторінках

     

    17

    __.__.__

    Розміщення мультимедійних файлів і настроювання параметрів їх програвання

     

    18

    __.__.__

    Авторські права та ліцензії у веб-середовищі

     

    Тема 4. Веб-програмування

    19

    __.__.__

    Поняття про мови веб-скриптів та спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах.

     

    20

    __.__.__

    Об'єктна модель документа

     

    21

    __.__.__

    Кнопки, події, функції

     

    22

    __.__.__

    Створення динамічних елементів на веб-сторінках

     

    23

    __.__.__

    Валідація та збереження даних форм

     

    24

    __.__.__

    Хостинг сайту

     

    25

    __.__.__

    Веб-сервер та база даних. Взаємодія клієнт-сервер

     

    26

    __.__.__

    Прикладний програмний інтерфейс

     

    Тема 5. Основи дизайну та просування веб-сайту

    27

    __.__.__

    Планування веб-сайту та етапи роботи над ним

     

    28

    __.__.__

    Принципи графічного дизайну сайтів

     

    29

    __.__.__

    Дизайн структури сайту та просторовий дизайн веб-сторінок

     

    30

    __.__.__

    Ергономічне розміщення відомостей на веб-сторінці

     

    31

    __.__.__

    Дизайн кольору, форми, текстури, шрифтів

     

    32

    __.__.__

    Оптимізація та стратегії просування веб-сайтів

     

    33

    __.__.__

    Виконання індивідуальних та колективних проектів

     

    34

    __.__.__

    Підготовка звітів

     

    35

    __.__.__

    Представлення та захист проектів

     

     
    Категорія: Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів | Додав: SvetlanaCh (21.08.2018)
    Переглядів: 344 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [235]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [189]
    Методичні рекомендації [59]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [27]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [20]
    Кабінет інформатики [16]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [44]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [279]
    Інструментальна цифрова дидактика [17]
    Хмарні технології в освіті [89]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [18]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [17]
    Змішане навчання [7]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [26]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [25]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [96]
    Інтегроване навчання [18]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [31]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7