Статистика |
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|
Методичний кейс
Календарні плани інформатика 2-4 клас ОНОВЛЕНІ
2 клас
1
|
Інформація. Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
|
2
|
Сприймання людиною інформації.
|
3
|
Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
|
4
|
Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
|
5
|
Пристрої для роботи з інформацією.
|
6
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
|
7
|
Комп’ютери та інші пристрої. Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
|
8
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв.
|
9
|
Робочий стіл. Значки робочого столу.
|
10
|
Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
|
11
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
|
12
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
|
13
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
|
14
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
|
15
|
Інтернет. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном.
|
16
|
Вкладки браузера. Посилання. Закладка. Правила безпечної роботи в Інтернеті.
|
17
|
Підсумковий урок за І семестр
|
18
|
Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація.
|
19
|
Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
|
20
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
|
21
|
Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
|
22
|
Графіка. Поняття комп’ютерної графіки. Програми для створення за змінювання графічних зображень. Створення зображень.
|
23
|
Зображення з геометричних фігур. Змінювання готових зображень.
|
24
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
|
25
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
|
26
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
|
27
|
Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.
|
28
|
Команди та виконавці. Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці.
|
29
|
Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.
|
30
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
|
31
|
Порівняння двох або більше предметів.
|
32
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.
|
33
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками.
|
34
|
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів
|
35
|
Підсумковий урок за ІІ семестр
|
36
|
Підсумковий урок за рік
|
3 клас
-
|
Інтернет. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет.
|
-
|
Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси.
|
-
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
|
-
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів).
|
-
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
|
-
|
Людина та інформація. Роль інформації в житті людини.
|
-
|
Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. Перетворення інформації з одного виду в інший.
|
-
|
Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
|
-
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
|
-
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
|
-
|
Графіка. Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
|
-
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
|
-
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону.
|
-
|
Створення та змінювання простих зображень.
|
-
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
|
-
|
Створення зображень з геометричних фігур.
|
-
|
Підсумковий урок за І семестр
|
-
|
Алгоритми і виконавці. План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
|
-
|
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
|
-
|
Порядок виконання команд виконавцем.
|
-
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.
|
-
|
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
|
-
|
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
|
-
|
Текст. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.
|
-
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
|
-
|
Текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту.
|
-
|
Змінювання та вдосконалення текстів.
|
-
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури.
|
-
|
Доповнення текстів зображеннями.
|
-
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
|
-
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
|
-
|
Презентації. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.
|
-
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
|
-
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
|
-
|
Повторення вивченого в ІІ семестрі
|
-
|
Підсумковий урок за рік
|
4 клас
-
|
Графіка. Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.
|
-
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
-
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
-
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.
|
-
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.
|
-
|
Створення колажу із зображень.
|
-
|
Текст. Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками.
|
-
|
Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.
|
-
|
Середовище текстового редактора.
|
-
|
Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.
|
-
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст.
|
-
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.
|
-
|
Списки. Послідовні списки у текстах.
|
-
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць.
|
-
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
-
|
Підсумковий урок за І семестр
|
-
|
Співпраця в Інтернеті. Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.
|
-
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
|
-
|
Рівні доступу до навчальних матеріалів.
|
-
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.
|
-
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.
|
-
|
Алгоритми з розгалуженням і повторенням. Алгоритми з розгалуженням.
|
-
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
|
-
|
Алгоритми з циклами.
|
-
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.
|
-
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.
|
-
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».
|
-
|
Інформація. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
-
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. Пристрої введення та виведення інформації.
|
-
|
Зберігання інформації. Носії інформації. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
-
|
Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
|
-
|
Підсумковий урок за ІІ семестр
|
-
|
Підсумковий урок за рік
|
|
Категорія: Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів | Додав: SvetlanaCh (25.09.2016)
|
Переглядів: 256
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
Категорії розділу |
---|
Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка
[237]
|
Актуально / Нові підручники
[73]
|
Олімпіади
[4]
|
Поурочне планування
[16]
|
Рефлексія
[7]
|
Інклюзія / Психологія / Педагогіка
[190]
|
Методичні рекомендації
[61]
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
|
Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
[32]
|
НУШ
[31]
|
Астрономія МЕТОДИКИ
[6]
|
Інформатика МЕТОДИКИ
[21]
|
Кабінет інформатики
[17]
|
Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності?
[47]
|
Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти
[296]
|
Інструментальна цифрова дидактика
[19]
|
Хмарні технології в освіті
[90]
|
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
[59]
Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
|
Сервіси та послуги Google
[19]
Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
|
Сайт вчителя
[18]
|
Змішане навчання
[8]
|
Перевернуте навчання
[15]
|
Кейс-метод навчання
[13]
|
Ігрова педагогіка
[31]
|
Веб-квести
[14]
|
Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ
[4]
|
Брейн-ринг
[5]
|
Онлайн-освіта
[7]
|
Освіта за допомогою відео
[26]
|
STEM-освіта
[15]
Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
|
Проектний метод навчання
[99]
|
Інтегроване навчання
[20]
|
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика
[32]
http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
|
Бінарні уроки
[6]
|
Як працює мозок?
[114]
|
Мотивація
[10]
Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
|
Розвиток критичного мислення
[12]
|
Розвиваємо креативність та критичне мислення
[31]
|
Тематичні тижні та декади
[7]
|
Україна - рідний край
[1]
|
Творчість
[2]
Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення
|
|
|