ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Інклюзія / Психологія / Педагогіка

    КОГДА ДЕТИ УЧАТСЯ ЛГАТЬ

    Психологи провели ряд экспериментов и выяснили, что дети начинают лгать с целью получения выгоды к 3,5 годам.

    Гейл Хейман (Gail Heyman) из Калифорнийского университета в Сан-Диего (США) и ее коллеги наблюдали за детьми в процессе игры. Юным участникам эксперимента предлагали на выбор два стаканчика, в одном из которых была спрятана конфета. Экспериментатор закрывал глаза, пока ребенок прятал конфету, а затем спрашивал, в каком из двух перевернутых стаканчиков она находится. Если ребенок говорил правду, то угощение получал взрослый, а чтобы конфету получил ребенок, ему нужно было обмануть экспериментатора.

    В ходе игры, которая проводилась ежедневно в течение 10 дней, дети в возрасте около трех лет изначально не знали, как обмануть экспериментатора, но довольно быстро сообразили, как выигрывать, после чего последовательно лгали. Отмечается, что этот «навык» дети осваивали неравномерно: одни начали врать уже в первый день проведения эксперимента, а другим на то, чтобы освоиться, потребовалось несколько дней. Нашлись даже настолько честные малыши, которые проигрывали все 10 дней подряд.

    Ученые считают, что скорость освоения лжи зависит от определенных познавательных навыков. Один из них связан со способностью понимать, что другие не обязательно знают то, что знаете вы. Другой навык — так называемый когнитивный контроль — позволяет людям намеренно не говорить правду. Дети, которые во время эксперимента начали лгать быстрее других, имели самый высокие показатели обоих этих навыков. По мере развития дети постепенно учатся использовать не только ложь, но и более тонкие формы манипуляций, например лесть или направление общения в выгодное им русло.

    Категорія: Інклюзія / Психологія / Педагогіка | Додав: SvetlanaCh (08.08.2017)
    Переглядів: 239 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7