ІНФОРМАТИКА і не тільки... 

***

  • КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  • Інструктаж БЖД
  • Комп’ютер і здоров’я
  • Статистика


    Онлайн всього: 4
    Гостей: 4
    Користувачів: 0

    Методичний кейс

    Головна » Статті » Методичний кейс » Проектний метод навчання

    Свидницький і Миргород. Проект Валерії Андрущенко. Вибране з портфоліо

     

    Анотація до проекту на тему: «Шляхами страдницького життя:Свидницький і Миргород»

         Споконвіку було слово… А література і є мистецтвом слова. Література ж рідного краю - те життєдайне джерело, до якого припавши, вже відірватися годі… Благословенна Миргородщина і є тим краєм, де б'є це джерело, бо славиться він своїми талантами і, перш за все, - літературними. У літературному сузір'ї нашої Миргородщини яскраво сяє постать Анатолія Патрикійовича Свидницького. У період політичної й духовної барикадності значного митецького масиву українство дедалі частіше повертається до глибин минулого, черпаючи у століттях, що промовляють іменами, духовну силу і красу. Із часом імена діячів літературного поля сходять з арени першості, однак вони ніколи не стираються з пам’яті людей. Серед найбільш шанованих – ім’я подолянина, вихідця із барської землі Анатолія Свидницького, просвітницька, громадська й культурна діяльність якого була спрямована на те, щоб піднести мову й літературу отчого краю на європейську висоту у рівноправному колі інших народів.

    Актуальність теми: у наш час технічного прогресу люди мало читають, вивчають та знають про видатних діячів тогочасності. І тому я вибрала тему Свидницький та Миргород, шоб дослідити що саме ця постать нам близька і значною мірою пов’язана саме з Миргорщиною .І надіюсь, що моя робота у подальшому допоможе вчителям та учням у проведенні уроків літератури та виховних заходів.

    Мета роботи:

    • Дослідити Миргородський період життя  та діяльності Анатолія Свидницького.
    • Дійти висновку,що Свидницький відстоював ідею національної школи,побудованої на засадах української народної освіти у поєднанні з передовим науково-педагогічним досвідом,ідею всенародної загальноосвітньої школи.

    Для досягненя мети дослідженя були поставлені такі завдання:

    • Зібрати інформацію, вивчити критичну літературу та  джерела.
    • Провести паралель між минулим і сьогоденням.
    • Взяти інтерв’ю у Сікорської Станіслави Олександрівни, завідувачки Миргородської міської публічної бібліотеки для дорослих ім. Д. Гурамішвілі, яка досліджувала саме Миргородський період життя та творчості Анатолія Свидницького.

     

    Висновок до проекту на тему: «Шляхами страдницького життя:Свидницький і Миргород»

    У ході створення проекту я слідувала наступному плану:

              1. У процесі роботи використала та вивчила матеріали з довідкової літератури, періодичних видань, мережі Internet, книг.

    2. Звернулася до працівників міської публічної миргородської бібліотеки ім. Д. Гурамішвілі .

    3. Взяла інерв’ю у Сікорської С.О., яка досліджувала період перебування Свидницького саме на Миргородщині.

    Даний проект визначається практичною значущістю та доступністю використання у подальшому для широкого кола шанувальників історії й культури нашого  міста, краєзнавців, учителів, учнів.

    Головним моментом проекту є робота, присвячена розробці власного фільму фахового представлення  інформації як необхідного елемента інформаційної культури.

    У ході створення проекту я дослідила Миргородський період життя  та діяльності Анатолія Свидницького, а також проаналізувала  та дійшла висновку,що Свидницький відстоював ідею національної школи,побудованої на засадах української народної освіти у поєднанні з передовим науково-педагогічним досвідом,ідею всенародної загальноосвітньої школи. Також завдяки створенню проекту я мала можливість:

    • вчитися самостійного досягнення поставленої мети, формуванню процесу здобування та практичного застосування отриманих знань;
    • вчитися орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно знаходити джерела інформації;
    • набувати навичок обробки інформації;
    • формувати навички дослідницької роботи, ділового спілкування з людьми;
    • набувати досвід самостійної та групової дослідницької діяльності;
    • формування навички презентації результатів власної навчальної та дослідницької діяльності.
    Категорія: Проектний метод навчання | Додав: SvetlanaCh (29.01.2016)
    Переглядів: 239 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    Категорії розділу

    Тести / Загадки / Перевір себе / Логіка [236]
    Актуально / Нові підручники [73]
    Олімпіади [4]
    Поурочне планування [16]
    Рефлексія [7]
    Інклюзія / Психологія / Педагогіка [190]
    Методичні рекомендації [61]
    http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/metoduchni.html
    Календарне планування, програми та Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів [32]
    НУШ [31]
    Астрономія МЕТОДИКИ [6]
    Інформатика МЕТОДИКИ [21]
    Кабінет інформатики [17]
    Як формувати у учнів ключові та ІКТ-компетентності? [47]
    Сучасні технології, методи, прийоми. Інструменти [296]
    Інструментальна цифрова дидактика [19]
    Хмарні технології в освіті [90]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів [59]
    Сервіси Wеb 2.0. та хмарні технології як моделювальне середовище освітнього підпростору вчителів
    Сервіси та послуги Google [19]
    Крім основного свого бізнесу — звичайного пошуку, Google пропонує ряд сервісів та послуг для різних потреб.
    Сайт вчителя [18]
    Змішане навчання [8]
    Перевернуте навчання [15]
    Кейс-метод навчання [13]
    Ігрова педагогіка [31]
    Веб-квести [14]
    Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ [4]
    Брейн-ринг [5]
    Онлайн-освіта [7]
    Освіта за допомогою відео [26]
    STEM-освіта [15]
    Абревіатура STEM розшифровується як Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія) та Mathematics (Математика). При цьому дані дисципліни вивчаються не окремо, як ми звикли, а у комплексі. Велике значення грає практичне застосування отриманих знань.
    Проектний метод навчання [99]
    Інтегроване навчання [20]
    ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ інформатики: сутність, ефективність, методика [32]
    http://svch.ucoz.com/publ/0-0-0-1578-13
    Бінарні уроки [6]
    Як працює мозок? [114]
    Мотивація [10]
    Мотивація. Спонукання до дії. Причини, за яких ми докладаємо зусиль, долаємо труднощі, прагнемо до того, що нас приваблює. Про мотивацію
    Розвиток критичного мислення [12]
    Розвиваємо креативність та критичне мислення [31]
    Тематичні тижні та декади [7]
    Україна - рідний край [1]
    Творчість [2]
    Спритність, винахідливість, кмітливість – усе це вміння вирішувати завдання різними нетривіальними способами, використовуючи при цьому своє творче мислення

    Вхід на сайт

    Пошук

    СПІВПРАЦЯ

  • МОН України
  • Міська Рада м.Миргород
  • ПОІППО
  • Міськво м.Миргород
  • Телестудія МИРГОРОД
  • Шкільний канал YouTube
  • E-mail та сайти вчителів
  • ЗОШ №7